Barbies bruiloft

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LittleMonsters, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier ook hoor :D

Hè dat heb ik nog gemist echte meisjes op zoek naar zichzelf?. Maar ziet er leuk uit.. Komen weer allemaal leuke dingetjes!!!

2. Misschien wel, als ik er toevallig langskom tijdens het zappen. Ga het niet speciaal uitzoeken. Misschien wel geinig om haar eens anders te zien als dansende/zuipende 'nimf' in oh oh cherso :p denk dat ze niet zo slim is, maar wel iets slimmer dan ze zichzelf voordoet op tv

3. LittleMonsters

Kijken meiden

4. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    O mijn god, wat kansloos, heerlijk dit!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

idd , hihihi

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind het tot mijn verbazing best vermakelijke tv
    Beter dan dat kansloze oh oh cherso naar mijn mening, daar kon ik echt niet naar kijken

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Noooou heeel leuk voor Samant!

8. LittleMonsters

Vind het heel leuk!

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze heeft vandaag de geslachtsbepaling gehad, alleen zien we dat tijdens 1 vd uitzendingen want ze mag het zo niet verklappen

10. LittleMonsters

Jammer ben wel benieuwt

11. Bij de voorstukjes dacht ik echt dat het zo in elkaar was gezet zodat iedereen zou dénken dat ze zwanger was, maar het is dus echt zo :)

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vond het echt heel leuk Samant!

Nee echt, vond t best grappig! Nou ben ik ook besmet door het trouwvirus, dus misschien ligt het daaraan!

13. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    vind wel dat de scheveningers een beetje erg aso worden neergezet.
    want niet alle scheveningers zijn zo hoor! hahaha.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sja moet je er van zeggen he, het is eigelijk te erg, dat je wilt blijven kijken hoe kansloos het eigelijk is.

Ze is bij mij om de hoek voor haar wenkbrauwen, ben haar nog nooit tegen gekomen.

Volgende week weer, maar jemig een taal en dat op tv, vind het eigelijk niet echt kunnen, of overdrijf ik nu?

15. susy26

susy26 Niet meer actief

vond het wel leuk om te zien. en heel leuk dat ze zwanger is, ze is 12 dagen later als mij uitgerekend hihi.. denk dat ze persoonlijk wel een aardig en zacht karakter heeft,klein hartje..

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Vanavond even gekeken, sorry voor de fans van barbie maar wat een DOOS.Ik kijk echt niet meer.Ik hoop dat ze haar leven snel veranderd, anders heb ik medelijden met hun kind.

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    In het begin moest ik er wel om lachen, maar het laatste stuk met dat taalgebruik was mij een beetje te veel van het goede... Beetje kansloos zo!

18. Ze schijnen nogal veel te ruziën.. ik was op visite, heb het niet gezien. Heb ik wat gemist? :p

19. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    "Vissen?? Dat zijn toch zoogdieren??"
    Geweldig toch!!! Hoe dom kun je wezen....
    Maar,...... Toen ze na de echo zei dat ze echt niet meer hoefde te stappen, had ik ff het idee; ja, dit is je echte emotie, dit is geen stukje theater (wat ik de rest dus wel vind).

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb het ook gezien. Beetje ordinair maar denk dat de meesten er naar kijken.
    Ik vind de manier van ondertiteling wel behoorlijk denigrerend trouwens.

Gisteren in koffietijd gezien dat ze toch behoorlijk op hun scheldgedrag werden aangesproken(en terecht). Beetje jammer dat vooral hij zich dan achter het feit dat hij uit Den Haag komt schuilt.

Deel Deze Pagina