Hier ook hoor Hè dat heb ik nog gemist echte meisjes op zoek naar zichzelf?. Maar ziet er leuk uit.. Komen weer allemaal leuke dingetjes!!!
Misschien wel, als ik er toevallig langskom tijdens het zappen. Ga het niet speciaal uitzoeken. Misschien wel geinig om haar eens anders te zien als dansende/zuipende 'nimf' in oh oh cherso denk dat ze niet zo slim is, maar wel iets slimmer dan ze zichzelf voordoet op tv
Ik vind het tot mijn verbazing best vermakelijke tv Beter dan dat kansloze oh oh cherso naar mijn mening, daar kon ik echt niet naar kijken
Ze heeft vandaag de geslachtsbepaling gehad, alleen zien we dat tijdens 1 vd uitzendingen want ze mag het zo niet verklappen
Bij de voorstukjes dacht ik echt dat het zo in elkaar was gezet zodat iedereen zou dénken dat ze zwanger was, maar het is dus echt zo
Ik vond het echt heel leuk Samant! Nee echt, vond t best grappig! Nou ben ik ook besmet door het trouwvirus, dus misschien ligt het daaraan!
vind wel dat de scheveningers een beetje erg aso worden neergezet. want niet alle scheveningers zijn zo hoor! hahaha.
sja moet je er van zeggen he, het is eigelijk te erg, dat je wilt blijven kijken hoe kansloos het eigelijk is. Ze is bij mij om de hoek voor haar wenkbrauwen, ben haar nog nooit tegen gekomen. Volgende week weer, maar jemig een taal en dat op tv, vind het eigelijk niet echt kunnen, of overdrijf ik nu?
vond het wel leuk om te zien. en heel leuk dat ze zwanger is, ze is 12 dagen later als mij uitgerekend hihi.. denk dat ze persoonlijk wel een aardig en zacht karakter heeft,klein hartje..
Vanavond even gekeken, sorry voor de fans van barbie maar wat een DOOS.Ik kijk echt niet meer.Ik hoop dat ze haar leven snel veranderd, anders heb ik medelijden met hun kind.
In het begin moest ik er wel om lachen, maar het laatste stuk met dat taalgebruik was mij een beetje te veel van het goede... Beetje kansloos zo!
"Vissen?? Dat zijn toch zoogdieren??" Geweldig toch!!! Hoe dom kun je wezen.... Maar,...... Toen ze na de echo zei dat ze echt niet meer hoefde te stappen, had ik ff het idee; ja, dit is je echte emotie, dit is geen stukje theater (wat ik de rest dus wel vind).
Ik heb het ook gezien. Beetje ordinair maar denk dat de meesten er naar kijken. Ik vind de manier van ondertiteling wel behoorlijk denigrerend trouwens. Gisteren in koffietijd gezien dat ze toch behoorlijk op hun scheldgedrag werden aangesproken(en terecht). Beetje jammer dat vooral hij zich dan achter het feit dat hij uit Den Haag komt schuilt.