Tsjaa aan de andere kant ze kiest de jurk toch zelf.... Die winkel zegt toch niet je neemt die jurk.. Dus vind dt barbie er op aangekeken moet worden en niet de winkel....
Water is er mis met de benedenverdieping dan? Miss hebben ze boven gewoon 2/3 slaapkamers.. Kind heeft niet veel nodig
Veel huizen in DH zijn gewoon zo klein, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Mij veel te klein (en wordt er claustrofobisch van), maar dat maakt toch niet uit. Misschien hebben ze idd gewoon 2 of 3 slaapkamers. Wij zijn met onze zoon ook begonnen in een (hele ruime) 2 kamerflat...
Mischien erg maar ik ken die barbie helemaal niet! Woon dan ook niet in NL.. Wie is die meid dan? * Edit, heb op google gekeken, barbie is iemand met onzettend veel make-up op lol.
ik wou zeggen huisje is niet groot niets mis mee toch? wonen nog wel meer mensen klein die kinderen hebben ze worden vanzelf groot hoor
Vorige week vond ik het nog wel licht vermakelijk maar sjesis toen ze naar die trouwlocaties gingen kijken. Wat een ordinair mens zeg, gatverdamme.
Moest gisteren lachen met mijn man.. Hij ging 3!!! deuren verder om pcmols te halen, en nam een warme pan Bami mee terug.. Tjah, altijd makkelijk, kun je zo opdienen. Zou er trouwens niet aan moeten denken o met ene groot deel van de fam. in dezelfde buurt te moeten wonen.. Wat vorige week al gezegd werd: iedereen kent ALLES van elkaar..
Hoe was de ondertiteling nu? Vorige week irriteerde ik me mateloos, ze ondertitelden letterlijk wat er gezegd wordt, wat heeft ondertiteling dan toch voor nut? Het is inderdaad wel vermakelijke tv, maar als er iets fatsoenlijks op sla ik Barbie toch echt over...
vorige week heb ik het dan niet gezien, maar gisteren wel. wat een programma zeg, jeetje wat een stel..............bijelkaar
Ik denk dat hun huisje zo klein lijkt omdat echt 80% van het interieur pikzwart is en zeer druk behang. De muren zouden op de afkomen zo druk. Denk dat alles licht was dat het stukken groter zou ogen. En zwart is super besmettelijk en zie je elk kruimeltje nog meer op als wit. Ik ben een erge poetsfreak, maar die 2 gaat wat worden als hun kindje straks zelf gaat eten en kruipen. Kunnen ze 10x per dag stofzuigen Is ze trouwens ook gestopt met roken? Of rookte ze niet? Want nu zie ik haar dat niet doen of ik heb er niet goed op gelet