Ik vind dat programma - including 'lijpe Michael' en 'ziekelijk jaloerse samant' - werkelijk te idioot om waar te zijn Maar het heeft inderdaad een hoog 'verstand op 0' gehalte, wat af en toe toch ook wel lekker is.
Wie kijkt er nu ook? Hebben jullie barbies haar zonder extentions gezien net? Ik heb veel kapot haar gezien, maar dat sloeg alles, zó dood Nu zegt ze trouwens wel haar haar blond geverfd te hebben terwijl ze in oh oh cherso zegt dat het haar natuurlijke kleur is zonder verf
erg he!!! maar ze zei trouwens dat het blond was toen had ze het zwart geverft maar dat was niks. en dus heeft ze het blond geverft weer. maar haar haar was dus wel blond.
Haar haar was idd blond, haar vader zei ook dat ze haar blonde haar van hem had Maar lijkt me sterk dat haar haren van 1x blonderen zo ontzettend slecht worden, ik schrok er echt van Vind haar haren trouwens ook wel mega overdreven wit voor "natuurlijk" haar Ik dacht al telkens waarom het haar bovenop zo dood en stro achtig leek, maar dat is dus haar echte haar En zoooo bruin, wow haha
vreselijk he hahahahaha. Ze wil het ook erg duidelijk maken waar ze haar naam vandaan heeft haha. te erg gewoon. Maar toch kijken ben benieuwd wat ze aan heeft enzo met haar huwelijk haha
Ze heeft een hardrose jurk uitgezocht haha Spoot die vriend nou gewoon anabolen op tv? Dit is nog gekkere tv als Jersey shore en oh oh cherso vind ik
bosje stro ziet er nog beter uit hahahaha En Naaldwijk ligt in Brabant lol! Hoe lomp kun je wezen! Het is zo kansloos dat ik het gewoon geweldig vind om naar te kijken hahahahahaha
Kom ook even lekker mee rodellen over barbies bruiloft Die haren idd omg. Volgens mij kan ze beter een goede pruik kopen en haar haren de rust gunen,voordat ze straks helemaal kaal is. Want volgens mij brengen de extensions alleen maar nog meer schade. Maar valt het jullie ook niet op dat sommige dingen niet kloppen. Zo zei ze in de eerste aflevering dat hun meteen een relatie kregen op de eerste avond dat ze elkaar onmoete. En net vertelde zij ineens dat zij al heeeellll lang verliefd op hem was Ook wat haar sz zei betwijfel ik of het waar is. Dat de extensions van barbie 1500 euro kosten. Zal best duur zijn extensions maar deze zien er niet echt goed gezet uit en wordt in flatje gedaan??
Ik vraag me uberhaubt af hoe ze aan 1500 euro komen.. Hij werkt niet zij werkt niet... En ze zullen vast wel wat geld krijgen voor t programma maar toch niet zo gigantisch veel?
Ja vindt het ook allemaal vreemd. Zal best wel wat gesponsert worden enzo. Maar neem aan dat hun toch ook gewoon huur,zorg,eten etc. moeten betalen??
Ze word wel veel gesponsord (oa de jurk) en doet veel schnabbels (beetje valse liedjes zingen op een podium haha) Maar die extentions kunnen nooit 1500 zijn volgens mij Lijkt nogineens echt haar maar synthetisch ofzo? Dode punten hangen eraan en ik vind het niet mooi gezet ( je ziet haar echte strooibos er doorheen )
Maar bedoel verdiend dat zo goed om je vaste lasten en de extra's voor te betalen? En dat sponsoren klopt die hele bruiloft is gesponsord hahaha Oehhh zie dat ze nu bij Florensia zitten DE ijssalon van Den Haag *krijg spontaan trek in florensia ijs! *
ik ben et ook aan het kijken,,, en ooowww man dat haar dat neppe is echt heel lang en haar eigen haar is heel kort... nu zie je gewoon lang haar en bovenop zie je gewoon korte droge plukken haar .. het loopt totaal niet in elkaar over... zou ze dat zelf nou echt niet zien? en dan die wittige lipstick... oef
Volgens mij is het gewoon een coverstick/foundation op haar lippen en een zwarte stift op haar wenkbrauwen,brr Vind haar echt niet op barbie lijken. Barbie heeft mooi gezond haar, een natuurlijk kleurtje, en chique kleding, en is een nette dame die nooit scheld,en dat heeft Samantha allemaal niet Eerder een opmaakpop dan een barbie wat mij betreft