mijn zoontje van 9 maanden drinkt al sinds 5 maanden geen flessen meer. Daarvoor was het een heel drama. Oke zo ver zo goed.. Nu krijgt hij wel eens drinken uit een beker (zijn sinds kort begonnen met elke dag aanbieden). Hij weigert nog steeds een fles en van een tuitbeker of dergelijke krijgt hij ook de kriebels (ook wel woede aanvallen genoemd). Uit een beker drinkt hij al super goed, maar hij wil helpen!! Nu ben ik op zoek naar plastic bekers (doorzichtig, anders krijgt hij fles idee) met handvaten. Weet iemand waar je die kan krijgen? Ik gebruik nu tijdelijk de beker van een tuitbeker, maarja, die schroefrand boven is niet zo fijn natuurlijk. Alvast bedankt.
MooiHandig :: eten en drinken :: bekers, glazen en kannen :: Drinkbeker plastic met 2 handvatten zoiets?
https://www.ouderenwinkel.nl/naardewebwinkelvanouderenwinkelnl/hulpmiddelen/02bb7d9b00136eb1e/transparantebekermettweehandvatten.php
aaa super jij bent goed. Ik kon niks vinden. Iemand verder nog tips? Gewoon standaard winkels die ze hebben?
Ik heb van de prenatal tuitbekers met twee handvaten zonder schroefdraad. Mijn oudste gebruikt ze ook om zelf uit te drinken. Ze kosten maar 2 euro!
bij de hema hebben ze ook tuitbeker zonder schroefdraad. Met twee van de handgrepen... ideaal en niet duur!
die van nuby ken ik niet. Ben benieuwd welke het is. ik ken wel deze De Nutrilon peuter beker: vanaf 9 maanden is deze open beker beter dan een fles of tuitbeker
Deze heb ik ook en is echt geweldig. Je kindje moet op dezelfde manier drinken als uit een gewone beker zonder dat het een erge knoeiboel wordt.