jullie een idee hoe ik die eruit kan krijgen? normaal als je hem indrukt komt hij omhoog en kan je hem er zo uittrekken. Nu kan ik hem wel indrukken en komt hij ook omhoog maar als ik hem dan eruit wil halen zit hij vast
Dan denk ik dat het 'lock' knopje is losgekomen en de boel blokkeert. Als je die hebt natuurlijk... Zou niet weten hoe je hem er dan uit haalt, met een scherpe dunne nagelvijl een beetje meewerken???
Of voor de zekerheid NIET met een nagelvijl liggen kloten maar even langs een fotozaak! Die hebben vast wel trucjes zodat je hem onbeschadigd eruit krijgt. Je hoeft maar net aan de contactpunten te komen met je vijl en weg foto's...
Inderdaad, niet zelf gaan prusten. Bij een fotozaak weten ze beter wat ze wel en niet kunnen doen om de kaart er onbeschadigd uit te halen! Kan je de foto's niet eerst via een USB-aansluiting overzetten? Heb je in ieder geval je foto's hoe dan ook!
USB kabeltje van een gsm, mp3 speler, andere camera enz. wil ook nog weleens passen. Wie weet lukt het dan op die manier om de foto's over te zetten.
Balen! Niet zelf gaan prutsen, even contact opnemen met een fotozaak inderdaad. Als je met een vijl iets verkeerds raakt kan je de SD kaart beschadigen en de camera. Kan je straks van beide een nieuwe kopen.. Succes!!
Ik heb mijn sd kaart waarvan de lock eraf gevallen was uit de laptop gekregen. Kon hem prima oplichten en zo naar buiten schuiven. Maar weet niet of de ruimte in de laptop en in de camera gelijk is. Maar als je dat idd niet durft dan maar laten doen, al doen ze het waarschijnlijk op dezelfde manier met 1 of ander lang plat voorwerp. De chip kun je zolang je de vijl of wat dan ook horizontaal houdt niet beschadigen omdat er kunstof omheen zit. Wel als je gaat zitten 'prikken' natuurlijk. Heb je al een zaak aan de foon gehad die een oplossing hebben? Misschien met een pincet proberen....
heb naar een fotozaak hier gebeld, maar dat vrouwtje kon me ook niet wijzer maken maar kon er gerust mee langs komen dan zou ze wel kijken. Heb alleen nog geen tijd gehad vandaag