Is dit aan te raden? Wij gaan weg in de meivakantie op vakantie (en niet in de zomervakantie) en wij zijn nog aan het twijfelen wat we gaan doen. We denken er over om eerst een dag of 9 a 10 naar de Provence te gaan en dan via Parijs terug. We willen dan waarschijnlijk 2 dagen naar de stad zelf en 2 naar Disney. Nu bezoeken we op vakantie wel regelmatig kleine stadjes/dorpjes en zo, maar zoiets als Parijs hebben we nog niet gedaan met hun. Ik denk dat het ze het best leuk vinden, met de metro, de Eiffeltoren enzovoorts, maar vind het wel lastig in te schatten. Wie heeft dit wel eens gedaan? En wie weet er een leuk hotel in Parijs met (kleine) kinderen?
Hoi Nelta, wij zijn met een kindje van 2 en een half en zwanger van de tweede met de trein naar parijs geweest. Was heel erg leuk! We troffen het wel met het weer, wat prachtig was en zijn naar een heel leuke en grote speeltuin geweest. Verder inderdaad eiffeltoren en veel leuke parkjes. Metro vond zoon ook leuk, maar ik met zes maanden zwanger wat minder. Zo heet en benauwd! Ook s avonds eten met zijn drieen was leuk en gezellig. Wel lagen ik en zoonlief vrij vroeg in bed en ging mijn man dan vaak nog even wandelen. We hadden een gewoon hotel, met kampeerbedje op de kamer, maar dat is natuurlijk anders als je met zijn viertjes bent.