Hey meiden, In januari zijn wij een weekje vrij. De 3e week om precies te zijn. Heeft iemand tips voor een leuke vakantie in eigen land? Ons zoontje is dan ruim een jaar. Zelf zaten we te denken aan een leuk Landal Park. Twijfel of dat wel leuk is in de winter. groetjes
Texel!!!! daar heb je natuurlijk lekker strand ( als je een beetje weer hebt kun je lekker wandelen) maar voor de rest vind ik het gewoon sws heerlijk daar! lekker met de boot en je bent wel in nl maar ook wel echt weg! wij zijn de eerste keren in huisjes van landal op texel geweest... maar die waren de laatste paar keren vol en hebben toen voor de roompot huisjes gekozen ( en die vonden wij persoonlijk nog veel beter!)
Tuurlijk is dat leuk! Landal of centerparcs. Lekker zwemmen met die kleine. Ik vind het Vennebos echt super, relatief klein park, wel zwemparadijs maar ook aan de kleine kant. Leuke plaza en Puk en Pelle doen het ook leuk. (Ook met kindje van 1) Wij gaan dit jaar naar Rabbit Hill, vennebos was vol (via hema-aanbieding dan). We zijn ook in valkenburg en vasls geweest 3 jaar geleden, was ook leuk. (Toen wasik zwanger, dus geen kinderdi gen gedan).
Texel is inderdaad heel leuk. Zijn hier van de zomer geweest. Ik denk dat het inderdaad een leuk Landal park gaat worden waar we lekker kunnen zwemmen, wandelen en eten. Ik ga eens kijken bij het Vennebos.