Barefoot slippers

Discussie in 'De lounge' gestart door Ryanne, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dat ziet er leuk uit, zal der vanmiddag eens 1 proberen te maken, volgens mij is dat heel makkelijk om te maken. lijkt me wel leuk.
    bedankt voor het idee. en hoop dat bovenstaande wat voor je in je eigen smaak kan maken.

2. @dobbel kan ik ze jou niet laten maken ;)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ze hebben ze ook in de webshop van Stylez Shoes in Rotterdam
    Foot Jewels

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat een super mooi idee!
    hoop dat je iets vind wat je op tijd in huis kunt hebben voor jullie bruiloft!

5. ze zijn erg mooi.. maar ook errug duur:$

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik zal der eerst eens 1 testen als het me goed lukt wil ik natuurlijk best voor een ander ook wat maken. qua kralen enzo heb ik keus genoeg.

maar ga het dus eerst proberen straks, (lig veel plat ivm met hernia dus doe het tussendoor, en vanaaf om kwart voor 5 kijkers. ben van plan om hem met elastiek te gaan proberen.

7. @dobbel ow das niet zo mooi zeg. watzijn de vooruizichten? rust en platliggen?

oke ben eens benieuwd naar t resultaat.

wat een superleuk blog heb je. lekker creabea. was ik ook ooit maar heb nu helaas wat weinig tijd :(

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Supergaaf idee, ik hou van het stand trouwen idee! Alvast een hele prachtige dag toegewenst! x

9. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Wat een lelijke voeten op die eerste drie foto's van de Foot Jewels site :$

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Geen idee maar wel super leuk!

11. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Inderdaad leuk om te zien en ook leuk om te maken, heb ik wel een aantal keer gedaan toen ik nog sieraden ontwierp en verkocht. Het is absoluut niet moeilijk om te doen hoor!
    Je kan ook het ook nog wat extra lengte geven en zo nog een keer rond je enkel wikkelen, staat ook erg leuk. Wat glanzende kraaltjes en pareltjes en niet te grote kralen (dat zit niet lekker en staat te grof), echt supermooi!

Had wel m'n bedenkingen bij de voeten op de eerste foto's, zulke lange nagels aan m'n tenen zou ik echt knap lastig vinden! :p

12. Haha er zijn dus eer mensen die de voeten niks vinden ;)

Misschien dat ik ze dan toch maar zelf ga maken??
    hmm

@marjanneke ff offtopic leuk gedichtje! hadden we op t geboortekaartje van onze oudste

13. danip

danip Niet meer actief

Maar waar is het slipper/sandal gedeelte dan? Het is toch gewoon een voetsieraad? Ga je het in schoenen dragen dan?

Vind het wel mooi in ieder geval! (gaat zo ook even om kralen:D)

14. nee dit is je schoen ;)

barefoot slipper = blote voet slipper.
    onderkant bloot en t kraaltjes gedeelte ziet er uit als de bovenkant van een slipper.

het is gewoon een voetsieraad idd maar in america heet dit een barefoot slipper vandaar de topicnaam ;)

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik had eerlijk gezegd niet eens de prijs gezien. Maar inderdaad erg prijzig!

16. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik kwam deze link tegen, weet wel dat het niet blote voet is, maar misschien ook wel leuk..

Popular Pix

17. ook erg leuk!

18. danip

danip Niet meer actief

nou jeetje sorry hoor, ik vond de naam alleen wat raar voor een sieraad. ik dacht dat er misschien zo'n plakslipper aan de onderkant van je voet zat en het daarom slipper/sandal heet. Maar dat was blijkbaar heel irritant van me om me dat af te vragen...

19. jeetje, wist niet dat je beledigd was. Poeh wellicht iets gewoon opvatten ipv zo raar te reageren?

was gewoon een uitleg waarom t zo heette, omdat er meerdere waren die t zich afvroegen.

20. danip

danip Niet meer actief

misschien moet je dan wat andere smileys gebruiken want de oogrolsmiley betekend over het algemeen niet iets aardigs. maar sorry dan, dacht dat mijn reactie je nogal frustreerde, maar dat was blijkbaar niet zo.

Deel Deze Pagina