wat mij nou weer overkomt!

Discussie in 'De lounge' gestart door joella, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi meiden

    Wat mij nou vanochtend weer gebeurt.
    Ik ging ff me was doen en me wasmachine staat in de schuur dus ik er heen en de was aangezet.
    Ik laat de tuindeur dan altijd open want dan kan me zoontje in de tuin spelen en kan ik hem in de gaten houden maar hij bleef binnen want hij zat dora te kijken.
    Ineens hoor ik de tuindeur dicht vallen ik kijken maar andy zat nog steeds lief voor de tv dus ging ik weer verder ik was toch bijna klaar.
    Toen ik weer naar binnen wou en de tuindeur open wou doen kreeg ik hem ineens niet meer open Andy had de onderste knip op slot gedraait ik kloppen op het raam en hij kwam naar me toe lopen ik dus zeggen draai die slot maar weer open maar dat begreep hij natuurlijk niet hij wist alleen hoe die op slot ging.
    Andy stond naar me te lachen en liep op ze gemakie weer terug naar de tv daar stond ik dan in me pyjama en zonder sleutels dus ik kon ook niet omlopen naar de voordeur en me telefoon lag ook binnen.
    Ik raakte lichtelijk in paniek wat moest ik nou doen me vriend was op zijn werk.
    Ik kijken of de buurvrouw thuis was en die was er gelukkig nou kon ik via haar deur naar me schoonouders lopen want die hebben de reserve sleutel.
    Maar ik had vette pech ze waren niet thuis nou stonden de tranen echt in me ogen :cry:
    Ik weer terug naar de buurvrouw en me vriend gebelt ik huikend vertelt dat ik me huis niet meer in kon omdat me eigen kind me buiten had gesloten en hij nu helemaal alleen was en hij is pas 22 maanden bijna twee.
    Me vriend me gekalmeerd en gevraagd of er een raam op de kantel stond maar dat had ik niet veelste koud ik had alleen in de slaapkamer het raam op de kantel gezet en die was boven!
    Me vriend gevraagt of de buurjongen thuis was en die was er gelukkig nu kon hij via de regenpijp naar het raam klimmen en inbreken.
    Gelukkig was het hem gelukt en kon hij zo de deur voor me open doen ik naar binnen en zag Andy gewoon op zijn gemakie tv kijken hij keek me aan en zei hallo mama mama buiten he mama huilen.
    Toen moest ik lachen wat een boef was dat toch ook he.
    Mischien probeerde hij wraak op me te nemen want ik had daarvoor gezegt dat hij absoluut geen koekje mocht omdat hij eerst zijn brood moest eten.
    Nu neem ik voortaan maar me sleutels mee als ik naar de schuur
    loop :)

    groetjes Joella
     
  2. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    HAhaha
    Wat een verhaal zeg..
    Maar goed dat de buurjongen thuis was , wie weet hoe lang je daar nog had gestaan anders zeg..

    En inderdaad , wat een boef!
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jeumig wat een verhaal meis... En dan nog 35 weken zwanger ook..
    Gelukkig is het goed gekomen... :D
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahaha owjee wat een gedoe!
    vond het wel geinig :oops: sta je daar!
     
  5. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    dit is een leuke anekdote voor andy later...
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    hihihihi....moest je in je pyama over straat?!?!
    Sorry, maar vond het een leuk verhaal. :oops:
    Gelukkig is alles goed gekomen.
     
  7. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat een dikke doerak zeg!!!
    Gelukkig is t goed afgelopen!!
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    omdat het goed is afgelopen, heb ik net toch wel eventjes gelachen....wat een stunt....
     
  9. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja kids zijn erg slim in dat soort dingen.
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Moest er toch wel een beetje om lachen, maar zal zelf niet lachen als het mij zou overkomen denk ik.
     
  11. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het is zo om te lezen heel grappig, maar als het je overkomt is het een stuk minder. :)
     
  12. Rosanna

    Rosanna Lid

    22 feb 2006
    51
    0
    0
    Best grappig om te lezen maar als je daar buiten staat in je pyama en je ook nog over straat moet in je pyama dan is het denk ik minder... maar alles is gelukkig goed afgelopen. hahahaha :D :D
     
  13. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Och jeetje, wat een verhaal.
    Wat een boefje, gelukkig eind goed al goed.


    Wel handig zo'n inbreek buurjongen... :)
     
  14. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik moest gelijk aan me zelf denken, heb het dus ook gedaan toen ik bijna 2 was met mijn moeder.
    Gelukkig dat je buurjongen er was.

    Gr.
     
  15. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Het spijt mij , maar ik heb toch echt heel hard zitten lachen hoor :oops:
    Die doerak van jou doet me denken aan onze oudste .
    Wij waren ooit eens met haar bij mijn schoonouders , maar die moesten plotseling even weg .
    Ik en mijn dochter bleven gewoon bij hun thuis wachten tot ze er weer waren want we zouden blijven eten .
    Dus ik dacht , ik help me schoonouders even en zet vast het vuil op het balkon en doe de afwas in de machine .
    Ik het balkon op , draait me dochter de sleutel om :confused:
    Ook zij wist niet hoe ze het terug kreeg whahahahaha.

    Beetje soort gelijk verhaal dus , alleen stond me dochter me uit telachen ipv tv te kijken ;)

    Groetjes Joyce
     
  16. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    whahahah ja nu ken ik er ook echt om lachen en me vriend kwam helemaal niet meer bij.
    Maar toen ik zo buiten stond in de kou in me pyjama moest ik echt bijna huilen en toen ik bij de buurvrouw was kon ik het niet meer ophouden ik snikkend het verhaal vertelt zou wel door de zwangerschapshormonen komen denk ik want normaal ben ik heel kalm en zoek dan naar een oplossing.
    Maar nu ik het zo terug lees kan ik er ook echt wel om lachen :)
    Maar eigenlijk verwacht je dat toch niet van zo een kleintje!

    groetjes joella
     
  17. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha vind het ook echt lachen, maar kan me voorstellen dat je er op dat moment anders over dacht!
     
  18. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dat is me allemaal wat met die kleintjes! Dus al wel vast een wijze les: Neem altijd alle sleutel mee als je naar buiten loopt!

    Die ga ik onthouden.....

    Marian
     
  19. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hahaha, gelukkig zit je weer lekker warm :)
     

Deel Deze Pagina