Ze zeggen dat dit de nieuwe internet-hype na 'gangnam style' gaat worden.... Ylvis - The Fox [Official music video HD] - YouTube Ik moet zeggen: ik hou wel van dit soort onzinnigheid En het blijft erg in je hoofd zitten...
Ik vind het maar dom!!! Maar het blijft wel in je hoofd plakken en je word er ook wel happy van dus,...het is best wel slim
Ik vind het een combinatie van Kuikentje Piep en Gangnam Style.. Tja, die deden het ook allebei goed Die vond ik overigens ook allebei wel grappig, maar ik vind dit een beetje te 'ik-wil-heel-graag-meer-bekend-worden-hoor-mij-goed-zingen-en-grappig-zijn'..
Ik vind Gangnamstyle en kuikentje piep veel leuker. Maar moet wel zeggen die jongen heeft een mooie stem om te zingen. Opzich een leuk liedje op die stukjes na: what does the fox say en dan allerlei onzin erachter dat vind ik vreselijk in dit stuk
Hmmm.. Ik weet niet wat ik ervan vind.. Het bos hoe het gefilmd is vind ik erg mooi.. Maar het past gewoon niet bij het verschrikkelijke liedje... Ik denk dat het een flop wordt, en zeker niet de nieuwe hit!
Nou, wat een vos dus echt 'zegt' vond ik nogal angstaanjagend Vooral met die blik erbij Scream of the red fox - YouTube
Haha, grappig Maar Gangnam style is meer catchy... Alhoewel; misschien moet ik hem nog een aantal keer horen. Even educatief tussendoor: Fox Calls - YouTube
Nou schrik me rot, had me geluid hard staan en inderdaad die kop erbij. Wij zien heeelll af en toe ook welleens een vos hier in de bossen, maar als die zon kop trekken en dat geluid ben ik weg hahaha
Tja denk dat dit net als kuikentje piep en dat andere style ding mijn kinderen wel aanspreekt. Papa en mama zijn er eens stukje minder gecharmeerd van.