Hoi meiden, Ik weet niet of deze vraag bij dit topic hoort, maar anders wordt hij wel verplaatst ik zet hem eerste instantie hier maar neer! Ik heb even een vraag, ik ben opzoek naar een "baringskussen". Ik weet niet precies of dit echt 'baringskussen' heet, dus ik kan niks vinden op internet. Ik bedoel hiermee: Zo'n kussen die je bij het slapen gebruikt, zo'n lange ronde kussen die je tussen je knieën, onder je buik en hoofd kan doen snap je?? Ik hoop dat iemand een site weet, waar je niet al te dure baringskussens kan kopen? Liefs, xSimone
Née, een voedingskussen is toch veel kleiner? Die gebruik je toch alleen maar om te voeden? En die is toch in een C vorm? Ik bedoel echt een lange rechte kussen!? Waar je mee kan slapen?
Mijn voedingskussen is gewoon 180cm lang... Ik gebruik dat nu om mee te slapen en daarna om te voeden... Dat is inderdaad een c-vorm zodat je dat goed tussen je benen en onder je hoofd kan leggen.
Als je zo'n rechte bedoelde; Zijslaap kussens - Spaanse Hoofdkussens (lang/langwerpig/breed slaapkussen)
Oké, op internet stond hij bij kruidvat voor 15 euro, maar was al uitverkocht. Ik zal straks even kijken.
Ik heb het voedingskussen van Form Fix, dat is echt zo'n hele grote stevige met bolletjes erin. Die is wel een stukje duurder...maar oa verkrijgbaar bij babydump Ik werk in de zorg en daar gebruiken we hem ook in bed om mensen te ondersteunen die bijvoorbeeld de gehele dag op bed liggen. Vaak word er daar over een bananenkussen gesproken.
Bij voedingskussen.eu een aanbieding van 67,50. Dit is zo'n Formfix kussen van 1.85 lang met 2 gekleurde hoezen naar keuze. Meer als 10 kleuren oa zilver, fuchsia, taupe
Oké, ja ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven als ik hem na de zwangerschap niet eens meer gebruik zeg maar.. Duss dat is een beetje de euvel.
Mn zoon is bijna elf maanden en gebruik hem nog..... Bij fles geven op bed, als heerlijk ruggesteuntje voor mezelf of mn zoon. Je kunt er best wat mee. Als ik mn bed heb opgemaakt gooi ik t voedingskussen er weer op, vind m nog steeds fijn. Als je een kussen nodig hebt om lekker in bed te liggen red je te misschien ook met sierkussentjes , opgerold badlaken of een extra hoofdkussen....
Ik weet nog niet of ik borstvoeding ga/kan geven! Maar je kan je kindje er natuurlijk ook lekker inleggen! Ik heb die van de kruidvat net gekocht.
Borstvoeding geven kan iedereen dus dat scheelt (medische gevallen uitgesloten natuurlijk.) Ja vond m ook erg goed eruit zien wat koste die nou?