barleduc

Discussion in 'Flesvoeding' started by Fairytale, Jun 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Roxyroos
    Ja dat kan misschien reageert je baby op te verl calc en nitraat in kraamwater. Maar het verschil zal je pas over 2 weken merken denk ik want darmen moeten weer wennen aan andere samenstelling...

Infacol en cinababy:
    Cinababy helpt helemaal niet het is een fabeltje van homeopatie als je erin gelooft vervang het door water en geef het maar zo dat je niet weet dat het water is dan zal je ook denken dat het helpt... Volledige placebo...
    Infacol heeft chemische samenstelling en helpt wel maar wel duur en gaat 10 euro per 2 weken kosten.. We hebben het gebruikt maar toen stopten omdat te duur was en osteopaat zei dat hij zal helpen tegen kraampjes en zo was het ook.

Kraamhulp zei hier ook gewoon kraamwater en warme water gebruiken nou ik zei haar gelijk datik dat niet ga doen omdat op verpakking en adviezen staat duidelijk dat alleen kokende water of mineraal water

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Vooral niet omdat hij die lactulose krijgt! Durf hem bijv ook geen banaan als bijvoeding te geven omdat dat stopt....

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Bar le duc bevat teveel natrium je moet een bronwater hebben met minder natrium. Wat goed werkt voor de darmpjes is een theelepel olijfolie door de fles.

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik lees juist dat Bar le duc 1 vd bronwater is met weinig natrium..
    Hier werkt het in ieder geval wel! Elke dag poept hij 2a3 keer, en geen krampjes!

En ik kan me nog herrinneren dat olijfolie alleen mag in uiterste nood. Omdat de darmen het zelf moeten doen, en anders wennen ze er te snel aan..
    Dit is ons toen gezegd bij ons eerste zoontje!:)

5. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Bar le duc is just nitraat arm: waar haar de info vandaan????

Olijfolie is beter niet gebruiken!! De darmpjes van kleine kunnen nog lang niet het verwerken! Er werd gebruikt paar jaar geleden in zieknhuizen tot ze later in 4 jarige leeftijd problemen met darmen hadden en dan een bepaalde verband zagen met kindjes die toen olijfolie kregen

Tegen verstoppig helpt net extra water geven in flesje..10-20cc extra.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Op het pak staat echt natriumarm ;)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kunstvoeding bevat ook plantaardige olie, het dierlijke vet uit de koemelk is vervangen door plantenolie. Bij moeilijke stoelgang is het prima om een lepeltje olie extra in een fles te doen (het zit er vanuit de fabriek immers ook al in). Gewoon een milde olie pakken.

Share This Page