Ik zat net even wat filmpjes te kijken van de bouw van de nieuwe achtbaan in de Efteling. Hij lijkt me echt zó eng! Ik kan niet wachten tot ie af is, maar ik lees overal "zomer 2015"... Maar is dat dan 21 juni of kan het ook eind zomer worden?? Weet iemand de datum toevallig?? Wij willen namelijk een datum gaan prikken, maar liefst natuurlijk wel als die achtbaan open is
Wij zitten ook al met smart te wachten tot hij open gaat. Al moet ik zelf nog ong een 3/4 jaartje wachten. Wij zijn regelmatige efteling bezoekers dus we staan er zo!
Datum, geen idee. Mijn man kan niet wachten, hij is me al aan het overhalen maar ik durf echt niet, ben een schijterd wat dat betreft, vind de python al eng.
Ik hoorde vorige week iemand zeggen bij de Efteling dat ie eind april al open zou gaan, maar dat lijkt me nogal vroeg. Echt niet dat ik er in ga, jakkes.
Verwacht eigenlijk dat ze bij de efteling ook nog geen exacte datum hebben al denk ik wel voor de zomervakantie omdat ze dan natuurlijk veel bezoekers krijgen. Zal er waarschijnlijk aan liggen hoe dat de bouw opschiet. Dus als je echt een bezoekje wilt plannen zou ik het wat later in de zomer doen.
Ik denk dat de Eftrling er wel voor zorgt dat hij open gaat voordat of aan het begin van het hoogseizoen
ze zijn volgens mij al aan het testen op dit moment... ik dacht zelf eind juni - maar bedenk wel, het blijft een gok. Ik heb in het verleden al vaak gezien dat nieuwe attracties het eerste jaar nogal eens storing hadden.
Mij lijkt ie ook onwijs gaaf! Hoop het niet natuurlijk, maar zou goed kunnen dat er nogal eens storingen zijn in het begin. Dat was toen met de vliegende hollander geloof ik ook zo erg. Was ook continu in het nieuws. Dat is dan een nadeel van openen in het hoogseizoen denk ik. Maar buiten dat... ik kan niet wachten!
Mijn dochter wil er ook in... wij nog niet geloof ik Wij zijn er 21 en 22 juli, voor de 9e verjaardag van dochter, en dan merken we wel of hij open is en of we er in gaan...
Ja, ik kan ook echt niet wachten! Weet iemand wat de minimumlengte is om er in te mogen? Mijn zoon is nu net 1.20m dus hij is pas voor het eerst mee in de vogelrock en python geweest, vond 'ie erg leuk!
Ik heb een 3d video gezien, waah supergaaf! Het is echt dat eerste stuk dat doodeng is. Gewoon bijna loodrecht naar beneden (ik neem aan nog rechter als de Goliath) daarom zou ik er niet indureven. Voor de rest lijkt hij me nl heel erg leuk. Wat een ruimte neemt hij trouwens in, wow echt een groot ding.
Ehmz..... - Goliath gaat niet over de kop - Goliath zit je met zijn 2en naast elkaar, deze met zijn zessen - Goliath word je niet stilgehangen boven de afgrond Ik vind hem echt totaaaaal niet op de Goliath lijken
De Falcon (Duinrell) gaat ook recht naar beneden, en daarom durfde ik er eerst niet in. Mijn man heeft me gedwongen en ik kan nu dus zeggen: het valt echt zó mee dat recht naar beneden gaan! Voor je het weet is het voorbij