Baron 1898 (Efteling)

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het is idd zo voorbij, maar toch haha:)
    Wel stoer dat je toch gegaan bent ook al was het onder lichte dwang :D

2. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd wanneer de Baron geopend is!
    Mijn zusje en ik gaan in augustus, zij is een achtbaan fan dus voor haar zou het leuk zijn als de attractie geopend is.
    Ik zelf weet het nog niet, durf wel in wat achtbanen, maar niet allen.

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik vind de vogelrok al eng.... mij niet gezien. :p

4. Haha, vogel rok :D

Wist je dat ze bij die achtbaan met grote ventilatoren werken, zodat het door de wind lijkt alsof je heel hard gaat? :p Maar eigenlijk valt dat enorm mee, maarja.... Donker he? :D

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ze kunnen niet zeggen wanneer hij af is, omdat dat helemaal afhangt van de vorderingen en de tests. Ik kan me voorstellen dat ze vandaag helemaal niks hebben kunnen doen, met die storm hier.

Ik zit ook met smart te wachten. Reken maar dat ik er in ga, als hij open is! Het liefst op de eerste dag. :)

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    De planning was dacht ik eind mei dat hij geopend werd, kan me herinneren dat er gevraagd is om in te schrijven voor de eerste ritten een paar weken geleden (was of via Facebook of via de nieuwsbrief :))

Wij kunnen niet wachten tot hij af is, willen er graag in al zou ik het helemaal niet erg vinden om het voor bepaalde redenen uit te moeten stellen :D

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb ik dus helemaal gemist :(

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    De planning is altijd al ZOMER 2015 geweest, staat ook op de spandoeken om de attractie heen ( kom er wekelijks ;) ) en mei is geen zomer ;)

Ook zijn ze nog geen half jaar geleden begonnen met de bouw, zou een beetje snel zijn anders, dit is al op een razend tempo

Datum is nooit bekend gemaakt, verwachting is juli/augustus.
    De baan is nog niet eens volledig in elkaar ( wel zo goed als, de baan is rond maar niet allee volledig bevestigd), dan nog de testritten, thematisering, karretjes etc..

Testritten duren zelfs nog minstens een maand voordat dat plaatsvind

Degene die als eerste mogen zijn de bekende YouTubers, die hebben al een uitnodiging gehad maar niemand weet een openingsdatum, hangt totaal af van de testen, stel het valt tegen kan het zelfs zomaar zijn dat zomer niet eens gehaald word ( zag je bijv bij de vliegende hollander dat een jaar uitgesteld werd)

Op het forum van de Vijfzintuigen lees je alle ins en outs

Nieuw in 2015: Dive coaster Baron 1898 - Forum - VijfZintuigen.nl

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    De Bekende YouTubers? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Jammer dat ze niet gewoon loten via de nieuwsbrief. Ik heb me toch niet voor niets in geschreven voor de nieuwsbrief? Schijnbaar wel, want ik heb geen mail gehad dat ik me ergens in kon schrijven voor de eerste ritten...

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou hem doen! En wel vaker dan 1x :D

11. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Op 30 januari zijn 50 YouTubers uitgekozen

Efteling laat Nederlandse YouTube-sterren voordringen bij dive coaster Baron 1898 - Looopings

Mooi marketing ;) 50 youtubers die vloggen = 50x meer reclame voor de Efteling dan buurman Kees en buurvrouw Janny

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb even een vraag voor de regelmatige Efteling gangers, is het erg druk op goede vrijdag?

Mijn man heeft dan een verplichte vrije dag, maar als het echt een net zo drukke dag word als in het weekend dan kan hij denk ik beter een vrije dag plannen op maandag of dinsdag ofzo.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jeetje:$ al zouden ze me duizenden euro's toestoppen om er een ritje in te maken, mij niet gezien. Pas vanaf de miljoenen zou ik er enigszins over na willen denken en dan nog beloof ik je niks. Doodeng, ik zou het werkelijk waar niet eens overleven.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Leuk!! Ik hou ervan, hoe harder hoe beter, over de kop, maakt me niks uit :) Nadeel is wel dat ik sinds een jaar of 2 erg misselijk wordt van zulke attracties, wordt al misselijk van een simpele draaimolen :( Komt door de leeftijd helaas, dus dames die er ook van houden, ga erin zolang het nog kan! ;)

15. Nee, tenzij je komende vrijdag bedoelt, dan kan het wel iets drukker zijn omdat er wat meer mensen een vrije dag hebben. Een random vrijdag is nooit bijzonder druk. Maandagen en dinsdagen zijn vaak wel nóg rustiger, omdat sommige kinderen vrij hebben op vrijdagmiddag en dan dus nog even gaan en omdat, als mensen een vrije dag plannen, ze dat het liefst op vrijdag doen, maar vrijdagen zijn niet te vergelijken met weekenden (hoewel ik die ook niet extreem druk vind ik deze periode van het jaar).

Ik snap het trouwens wel, van de YouTubers. Ik snap ook nooit zo goed waarom het leuker is om er 'als eerste' in te gaan, in plaats van wanneer 'ie al 100 ritten gemaakt heeft :p

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Efteling verwacht een rustige dag. Je kunt op de site de datum van je bezoek invoeren en dan geeft de site aan of het naar verwachting druk wordt of niet. Ik heb dat voor je gedaan met 3 april en er wordt een rustige dag verwacht.
    De voorspellingen kloppen eigenlijk altijd bij mij en ik kom er regelmatig, want ik heb een abonnement. Veel plezier alvast!

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ah dat wist ik niet bedankt voor het nakijken en de tip!

We hebben vanavond besloten om het niet te doen. We zijn teva g voor slecht weer en aangezien we er erg lang voor in de auto moeten zitten wacht ik liever nog even en doe dan een maandag.

We gaan nu vrijdag maar naar Slagharen dat is maar een halfuurtje rijden.

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek heropend.

19. Thanks :D

Nou, hij is open hoor :D

Iemand er al in geweest?? ;) Ik vond het filmpje toch wat tegenvallen.... Zo eng ziet het er niet uit :p

20. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Nee?

Je stort verticaal in een gat in de grond. Niet eng??

Je blijkt bovenaan dan een 'freefall' gevoel te hebben.

Doodeng!!

Deel Deze Pagina