brrr kan me er werkelijk niets bij voorstellen dat mensen dit soort dingen leuk vinden. Ben vorig jaar met man en dochter in een kinderachtbaan geweest in Disneyland Parijs... Vond het vreselijk... Mijn dochter vond het ook eng, maar leuk eng. Ik heb bijna zitten huilen zo naar vond ik het.. dacht een achtbaan waar kinderen in mogen kan nooit heel eng zijn. Wel dus.. Dus ... mij niet gezien in die Baron... brrrrr
Wij gaan zaterdag (abo) mij krijg je er niet in maar manlief wel! Ik en mn dochter gaan in de vliegende Hollander. Spannend zat haha
Jaaaa wij gaan ook binnenkort en hier moet ik echt wel in. Stelt niet zoveel voor... haha.. Ben wel in extremere achtbanen geweest
Ja, dat zeggen ze.... maar als je op de foto's kijkt zie je dat hij dan al niet meer zo stijl gaat als in het begin. Dat is echt maar een heel kort stukje
Ik heb er zo'n zin iiiin. Moeten nog even plannen wanneer we oma meenemen naar de Efteling (want als we erin gaan, willen we samen, niet apart van elkaar, dus iemand moet op de kindjes letten), maar ik kan echt niet wachten!
Ik wil eigenlijk aankomende maandag gaan, maar ik twijfel nu ik gehoord heb dat je uuuuuren in de rij staat.
Hij is veeeeeeeeet! lk was om half 10 in het park. Om 10 uur gingen de hekken vanaf de Promenade promenade open. Daar stonden al veel mensen voor te wachten. Toen ik bij de Baron aankwam, stond het echt al helemaal vol! Duurde eerst nog 20 minuten of zo voor de attractie zelf open ging. Uiteindelijk maar zo'n 35 minuten hoeven wachten. Maar toen ik er uit kwam was de wachttijd opgelopen tot 110 minuten! En de single riders queue tot 60 minuten. Er zijn weinig dagjesmensen (niet veel auto's op de parkeerplaats, want toen ik om 11.35 uur weg ging, stonden ze nog niet eens op 1/3 van het primaire veld), maar héél veel schoolreisjes. Echt enorm veel bussen. Even wat foto's....
Maar het was het waard! Hier wat detail spoilers Nog een tip: Jurkjes zijn niet handig hier! En kinderen/volwassenen, die niet in de rollercoaster mogen/durven, mogen wel mee naar binnen en kunnen het verhaaltje meekijken.
Gaaf dat je erin bent geweest Wij gaan volgend weekend denk ik een datum prikken (we gaan met mijn ouders en zusje + aanstaande) Trouwens voor de abo-gangers nog een vraagje: weten jullie toevallig vanaf welke leeftijd de BOB kan? Ik hoorde iets over heel kleine kindjes die erin gaan....
Mijn zoontje van 5 gaat er in. Maar ik weet niet wat toegestaan is. Ik denk als ze 1,10 zijn dat ze er in mogen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ga trouwens echt nooit in de Baron..... NO WAY haha. Bij Joris en de draak gilde ik het al uit. En bij de Vogelrok ook. Mijn man gaat overal in. Niets is hem te gek. Hij maakt nu al een gaap beweging bij het idee dat hij de Baron in gaat..... Hij is niet goed hoor..... weet je hoe eng het is....
Ik ben destijds een keer erin gegaan met m'n nichtje van destijds een jaar of 9... Zij was echt niet heel klein voor haar leeftijd maar dat ging echt net. Ik zou het niet aanraden voor jongere kinderen.
Wat gaaf zeg dat sommige van jullie erin durven! Wij zijn in mei geweest en toen waren ze aan het testrijden. Mijn hart stond al stil als ik er naar keek haha. Mijn man zou er wel i n durven.
Kindje van een vriendin van mij is erin geweest en hij is 2.5! Ik zie het mijn zoontje voorlopig nog niet doen
Ik hoorde iets over een kindje van 15 maanden dat erin was geweest. Vind het zelf wel wat vroeg hoor... Maar tegelijk denk ik dat ons zoontje het wel heel erg leuk zou vinden, want hij vindt eigenlijk alles wat hard gaat heel erg leuk Tegen de tijd dat we gaan zal hij denk ik ongeveer 22 maanden zijn.