Hoi lieve allemaal,,, Wie kan mij even met het volgende helpen... Ik heb na 5 maanden, eindelijk in de eerste ronde puregon spuiten een groeiend eitje gehad,gisteren bij de gyn was m'n ei al 21mm ze hebben gelijk pregnyl gespoten om 11:00 uur, mijn mannetje is gelijk weer naar huis gekomen, was namelijk al onderweg naar zijn werk Jullie weten vast wel waarvoor Nu een dag later heb nog nergens last wat betreft de pregnyl spuit, lees hier allemaal kwalen wat je krijgt na 24 uur....begin me weer overal druk om te maken... Moet morgen nog weer terug naar de gyn, om te kijken of mijn eitje weg is...maar dacht laat ik het hier toch maar weer eens vragen... Liefs Marisa...
Ik kreeg ook niet altijd na een Pregnylspuit klachten hoor. En ik heb al heel wat Pregnyl versleten. De ene keer was ik wel misselijk en voelde ik me niet zo lekker, terwijl ik de andere keer helemaal nergens last van had. De klachten / bijwerkingen van Pregnyl kun je krijgen, maar dat hoeft helemaal niet!
Wat goed dat 'ie al 21 mm was! Ik had ook nooit zoveel last van de Pregnyl. Dat wil niet zeggen dat het niet werkt, hoor.
Heyyyy Jippie, alles goed meis?? Ja zondag ging ik naar het ziekenhuis , was nog iets te klein, ga maandag naar m'n eigen gyn was het al 21mm , staat op springen zegt hij......eindelijk ,eindelijk eens die pregnyl prik gehad, maar aangezien ik er niks van voel, begin ik alweer allemaal bergen op m'n pad te zien,maar goed morgen een echo bij de gyn, en dan zien we wel, als er geen eitje meer zit dan weet ik genoeg natuurlijk....dan is m'n eisprong geweest.... Meiden bedankt voor de reacties...!!!
Marisa, misschien een te late reactie voor jou... Maar ik heb een keer of 8 Pregnyl gespoten en nog nooit klachten gehad. Behalve een enkele keer een wat pijnlijke prikplek...
Hoi mmiiiiir, reactie is zeker niet te laat hoor, af en toe kijk ik even Dank je wel voor je reactie, door dat te lezen word ik al wat minder ongerust!!! Doeiiiii