Was/droog combinatie wasmachine.. :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wegens ruimtegebrek in onze vorige woning hadden we deze aangeschaft. In het begin (5 jaar geleden) droogde hij nog goed, mits je eerst t gewaste wasgoed goed uitklopte en er in terug deed. Maar nu.. t is waardeloos vind ik. Ik moet t programma kastdroog 2x aanzetten :confused: wat dus gemiddeld zo'n 4 uur duurt met drogen.. en dan nóg is het niet helemaal droog. Ik heb alles al 'schoongemaakt' en ook draai ik af en toe n lege wasmachine op 95graden zodat er geen vuil oid achterblijft.. Wie heeft hier ook last/hinder van en wat heb je er aan gedaan? :(

2. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb ook een was-droogcombi en ben er helaas ook niet blij mee. Ik moet dus ook de boel eerst uitkloppen en dan de trommel maar maximaal voor de helft vullen, anders komt de was er nog steeds vochtig uit. Duurt 2 uur voor een half trommeltje was, hopeloos.. Ik hang de was gewoon op, heb een apart washok dus dat werkt beter. :)

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    het lijkt erop dat de thermostaat niet meer goed werkt.

4. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    dat zijn echt ondingen, wij hadden er in ons vorige huis (appartementje) ook 1 ivm ruimte gebrek. We hebben hem daar gelaten toen wij een huis gekocht hebben en meteen aparte wasmachine en droger gekocht.

wij hadden overigens ook dat die soms vol bleef staan met water? heel vaag. ook na grondig schoonmaken etc.
    Soms moest je heeeeel hard trekken om de deur uberhaupt open te krijgen.. :oops: het handvat ging dus uiteindelijk stuk.. :oops:

:rolleyes: kweet niet wat er met die van jou aan de hand is helaas. Soz.
    succes ermee!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

z'n ellendig ding heb ik ook gehad 6 maand dat kreng kosten me 650€.en kon maar halve wasjes drogen.wat het ik staan vloeken op dat ding.ik heb na 6 maand vloeken snel een nieuwe wasmachiene en droger gehaald die andere staat te wachten tot we weer naar de stort gaan

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Thermostaat doet t goed, de was is ook gewoon warm..

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    oeioeioei... ben ik even blij dat ik dit topic lees!
    Ik was ook van plan om er misschien 1 aan te schaffen, maar ik denk dat ik het toch maar laat! :eek:

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik raadt t iedereen af.. :oops:

9. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    wij hebben er ook 1, maar ik moet zeggen dat mijn eigen gewone wasdroger vele malen sneller droogt dan die van de wasmachine, daarom doe ik nog steeds alles drogen in de oude droger.

De reden van aanschaf voor deze was zodat ik niet meer naar zolder hoefde om daar te wassen en ik het wel handig vond om die als reserve te houden en dan met een was en droger in 1, maar precies zoals bij jou en vele andere, droogt een normale droger veel beter, en ook zeer zeker sneller.

tja en wat doe ik er aan? niets, ik was er mee en dat doe ie prima ;)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben ook een combi ( ook los) en hij wast dus echt heel goed, maar drogen bijna niet.

Misschien kan het gewoon niet.

Kun je de leverancier of de fabriek niet benaderen?

Ik vind het eigenlijk niet kunnen.

Wij hadden die combi gratis gekregen en inderdaad omdat we ruimte tekort hadden heb ik die tijdelijk gebruikt. Nu hebben we onze eigen wasmachine en aparte droger weer. Echt een heel groot verschil. Ongeveer 60 a 75 minuten en alles is kastdroog.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Die zou ik toch op MP zetten hoor...zonde van je geld.
    Ik heb altijd al zoiets gehad van dat kan toch niet werken?
    Blij dat ik er nooit een gekocht heb!

12. hier hetzelfde. drogen gaat niet goed. ik hang de was nu gewoon maar op. :(

13. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal :cry:

Deel Deze Pagina