Traphekje te koop

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by MamavanJordy, Dec 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi,

Ik heb een traphekje te koop. Hij komt van babywalz af en het is een Kiddy Guard. Zal de tekst er even bijzetten wat ervan beschreven staat op hun site.

Kan worden opgerold en is daarom de ideale oplossing voor smalle trappen en gangen! D.w.z. als het kind slaapt of buitenshuis is, rolt u “Kiddy Guard” op en is de doorgang vrij. En als het hekje opengerold is, kunnen kleine kinderen onmogelijk langs! Deze beveiliging is van 100% polyamide, versterkt met glasvezel en kinderen kunnen onmogelijk tegen het rolhekje opklimmen of erdoor duwen. De bevestigingselementen voor deuren of trappen zijn van staal, aluminium en kunststof en worden aan de zijkant vastgeschroefd.

traploos tot 130 cm uittrekbaar
    met kindveilig oprolmechanisme
    valt opgerold nauwelijks op
    scheidingswand van zacht, maar niet rekbaar materiaal, dat uiterst stevig is!

Afmeting: tot 130 cm uittrekbaar en 80 cm hoog

Nieuwprijs is: 89,90. En ik wil er graag 70 euro voor hebben. Je moet het wel af komen halen hier bij mij want bezorgen daar is hij te groot voor. Woon in Helmond vlakbij Eindhoven.

Ik heb hem zelf nu pas 2 maanden gebruikt en hij ziet er dus uit als nieuw. Mankeert niks aan.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

Share This Page