Naar aanleiding van mijn vorige topic waarin ik aangaf dat onze stofzuiger kokend heet wordt ben ik toch maar op zoek naar een nieuwe. Nou was ik me al een tijdje te verdiepen in draadloze steelstofzuigers. Er moeten behoorlijk wat meters gezogen worden dus een accu die langer dan 20-30 minuten meegaat zou wel fijn zijn. Draadloos lijkt me dus ook top zodat ik niet van stopcontact naar stopcontact blijf gaan met m'n "volgauto". Ik zie bij een aantal mensen een Dyson langskomen maar vraag me af of die dan echt het fijnste is. Nou zag ik ook deze: https://www.coolblue.nl/product/837828/philips-speedpro-max-aqua-series-8000-xc8149-01.html Dit lijkt me dus helemaal het einde gezien ik stofzuigen en dweilen echt het minst fijne klusje vind van allemaal. Benieuwd of iemand tips heeft
Ik heb een stofzuiger van Nilfisk en deze is echt goed. Eerder altijd van Siemens gehad, maar die zoog lang niet zo goed.
Dankje! Ik zie dat die het reservoir lager heeft zitten ipv aan het einde van de steel. Kom je dan nog onder lage banken/bed enzo?
Ik heb de Philips speedpro max animal. Ik had hiervoor een Dirt devil steelstofzuiger maar dat was prut. Ben wel tevreden met de stofzuiger. Een half uur gaat hij mee, maar niet veel langer. Ik splits het weleens op, zolder en boven zuigen en dan opladen en later beneden nog even. Maar meestal redt ik het wel.
Ik heb een dyson, echt een topding, alleen de accu heeft het na 2 jaar al zo goed als begeven. Heb nu een nieuwe accu besteld van 123accu, want dyson wilde hem niet vervangen, want net buiten garantie. Ik zou denk ik niet nogmaals voor een dyson gaan, ik verwacht dat de service beter is bij een stofzuiger van 700 euro. Sommige hier op het forum hebben volgens mij een bosch, daar krijg je 2 accu’s bij geloof ik en ik heb philips ook een paar keer langs zien komen. @suus1983 heeft die volgens mij
Ik heb een Bosch Unlimited. Met 2 accu's en een snellader. Ik kan daarmee in 1x mijn hele huis (3 verdiepingen) zuigen op turbostand. Op de normale stand red ik makkelijk 2 verdiepingen op 1 accu. En de snellader laadt in een uur een lege accu weer tot helemaal vol. Enige minpuntje: het reservoir is wat aan de kleine kant.
Ik heb geen ervaring met dit type, maar wel een Philips speedpro en ik ben heel erg tevreden. Die had ik trouwens met Optimel korting voor € 175,- gekocht, mocht je toch een ander type overwegen.
Oh dat klinkt wel interessant! Vooral die snellader want ben bang dat het hele huis hem niet gaat worden. Dank voor je reactie ik ga er naar kijken
Ik heb de v8 absolute pro, dat was toen ik hem kocht de nieuwste (en duurste ). De accuduur was op de normale stand ook niet heel lang, maar doordat je hem echt alleen gebruikt tijdens het zuigen (je moet een greep inknijpen), kun je er stiekem best lang mee zuigen, viel mij in ieder geval mee. Maar ik zou dus nu ook voor zo’n bosch gaan, alleen al vanwege de extra accu die je daarbij krijgt. En ik vind dus dat je voor een dyson eigenlijk teveel betaalt, ondanks dat het verder dus wel een fijne stofzuiger is.
Ik heb een Miele stofzuiger met snoer, maar daarnaast deze voor tussendoor: https://www.blokker.nl/p/rowenta-steelstofzuiger-air-force-360-rh9059/1876877 Bevalt prima. Ik heb een showroommodel en heb er iets van 125 Euro voor betaald.
Wij hebben een Numatic met snoer (Henry) en een Philips draadloze steelstofzuiger voor de bovenverdiepingen. Maar als ik echt goed wil zuigen, dan sleep ik Henry toch de trappen op.
Ik heb een Philips Speed Pro met led-verlichting in de zuigmond. Typisch iets waarvan je niet wist dat je het nodig had totdat je het had. Je ziet elk kruimeltje liggen en elk haartje, waardoor wij het idee hebben dat ons huis stukken schoner is dan met een gewone stofzuiger. Die met de dweil erin zou ik niet zo snel doen maar de gewone draadloze stofzuiger kan ik je van harte aanbevelen!! De batterijduur is ruim zat. Op het moment dat hij leegraakt ben ik ook wel klaar met stofzuigen eigenlijk. Het fijne is, dat bij de Philips de motor aan het handvat zit, waardoor hij makkelijk plat kan zuigen onder de bank, bed, verwarming etc. Als ik jou was zou ik ook wat vergelijkingsfilmpjes zoeken op YouTube. Altijd handig voordat je de keuze maakt.