Momenteel is het nogal chaos rondom het Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam door een schietpartij. Hopelijk hebben ze de dader snel te pakken!
Ik hoop dat het een verwarde man is. Ik hoop dat hij dit doet omdat ie knettergek is. Want het idee dat iemand dit bij zn volle verstand doet, daar kan ik al helemaal niet bij. Dat ze hem maar snel vinden.... gatsie.
Ik lees de titel en wordt gelijk heel naar...een schietpartij in een zh...in Nederland. Dat meen je niet!
In bijgebouw In bijgebouw geschoten maar volgens mij in ziekenhuis brand. Erasmus is wel heel groot. Maar goed zometeen persconferentie
Wij stonden vlakbij in de file. Was echt net het wilde westen. Zo bizar. Van half 4 tot half 7 over gedaan om thuis te komen. Sterkte aan alles slachtoffers. Moet het journaal nog kijken.
Een kennis van mij heeft daar in het ziekenhuis een kindje liggen en was haar andere kind van school halen, mag nu niet meer naar binnen.. Het schijnt echt gekkenhuis te zijn.
Net persconferentie gezien. Veel onbekend, logisch ook. Maar ben bang dat het wel bij volle verstand is gedaan
Het was en is nog steeds gekkenhuis. Ik werk erg dichtbij en helicopters en sirenes bleven gaan. Er is nog overlegd of wij wel of niet naar huis mochten. helaas meerdere dodelijke slachtoffers waar gaat het heen met de mens
Het 14 jarige meisje in helaas ook overleden. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5410225/schietincidenten-erasmus-mc-rotterdam-gewonden
Ik hoorde het al snel van mijn schoonzusje. Zij was daar voor een behandeling en moest zsm het ziekenhuis verlaten. vreselijk voor de nabestaande en de slachtoffers.