Onze zoon BAS is geboren! Vrijdag 9 juni om 7.07 Hij woog toen 2710 gram en is 48 cm lang Met Bas gaat het uitstekend, nu alweer een weekje oud. Ik heb zelf nog bijna een week (met Bas) in het ziekenhuis gelegen, want na de bevalling kreeg ik HELLP. Nu is alles weer goed en zijn we lekker thuis. De rest van 't verhaal volgt misschien binnenkort nog wel eens. Eerst maar eens lekker rustig genieten van ons kleine mannetje. Mriek
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat vervelend dat je HELLP hebt gekregen, maar goed dat je nu weer thuis bent. Ik wens je een hele fijne kraamtijd toe.
Gefeliciteerd met je kleine knulletje en fijn dat het nu goed met jullie beiden gaat. Geniet lekker van je kind! Liefs, Anouk.
Gefeliciteerd met je zoontje... Ik hoop dat je geen complicaties hebt van de HELLP en er geen last meer van hebt (dat heb ik nl. drie maanden lang wel nog gehad na de bevalling ). Geniet ervan xxx
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bas. Geniet van wat er komen gaat! En..leuke naam Liefs, Sandra (mama van Bas)