Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar ik neem nog steeds elke morgen mijn temp op een vaste tijdstip. Ik ben nu ongeveer bijna 11 weken zwanger, heb vrijdag mijn eerste echo maar toch maak ik mijn enorm zorgen vanwege mijn temperatuur. Ik had in het een begin een temperatuur tussen de 37.00 en 37.01 graden. Vanmorgen zat die op 36.08 en schrok mij rot. Ik heb dit eerder gehad en enkele dagen erna steeg die weer. erg verwarrend. Ik heb verder geen krampen of bloedverlies. Heeft iemand misschien ervaring hiermee??
Hoe temp je?? Door de hoge toename van hcg is tempen niet echt betrouwbaar meer. Ik zou dat dus niet meer doen
Mijn temperatuur verschilde ook tijdens de zwangerschappen, maar gemiddeld genomen zat ik hoger dan wanneer ik niet zwanger was. Maar... je bent zwanger. Weg met die thermometer!
Ik wil dat ding ook het liefst het raam uitgooien. Het maakt mij alleen onzeker en angstig. Mijn temperatuur is wel hoger dan voor mijn ovulatie maar schommelt.
Dan heb je echt geen enkele reden om je extra zorgen te maken Ik snap dat je het doet hoor... maar het is echt zonde van alle tijd die je ook gewoon zou kunnen genieten nu. Met 11 weken heb je al zo veel risicovolle momenten overwonnen. Gefeliciteerd met je zwangerschap