Hallo ik ben deze maand begonnen met temperaturen zou iemand kunnnen kijken of ik mijn eisprong gehad hebt ik denk zelf rond dag 11. Alvast bedankt. http://www.fertilityfriend.com/home/2427cb
Hoi hoi Hoe kom je aan die hele hoge temp op dag 4,5 en 6? Ik denk niet dat je ei al is geweest. Het klopt wel dat je temp na je eisprong omhoog gaat met min 0.2 graden en minimaal 3 dagen hoog moet blijven, maar die temp moet dan ook hoger zijn dan je basale temp (dus de temp voor je ei) en dat issie niet. Hoop dat ie snel komt
Ik zie er ook niet duidelijk een ei in. Als hij nu verder omhoog gaat zou je ei dag 17 kunnen zijn geweest.
Bedankt voor jullie reakties ik heb nu op fertility friend een ei gekregen op dag 13. Dus als het goed is is ie op dag 13 geweest.Ik weet niet hoe ik aan die hoge temp komt op dag 4,5,6 misschien komt dat omdat ik voor de ontrekkingsbloeding primolut hebt geslikt.
Zou kunnen dat je eisprong op dag 13 geweest is, maar ik vind het niet heel duidelijk. Vanwege het vruchtbaar slijm zou je het wel denken, maar pas sinds gisteren stijgt je temp echt goed.
Ja ik heb nu geen vruchtbaar slijm meer alleen veel afscheiding en mijn borsten zijn heel gevoelig ik weet het ook niet fertility friend geeft dat aan.
Het kan ook best kloppen hoor! Niet bij iedereen is de eisprong overduidelijk, daar heb ik vaak ook last van. Maar even afwachten wat je temp de komende dagen doet, maar het is vaak ook belangrijk om op je gevoel af te gaan. Dus als je denkt dat hij geweest is, dan zal dat wel zo zijn.
Dankje voor je reactie ik heb normaal een cyclus tussen de 25 en 28 dagen en toen ik de laatste keer zwanger was wat fout is gegaan was hij ook zo rond dag 13 a 14 . Nu weet ik niet hoe mijn cyclus loopt want na die missed abortion was ik na 9 weken nog niet ongi en heb ik primolut geslikt en was ik eindelijk na 11 weken precies ongi geworden en nu moet ik ff afwachten of mijn cyclus weer normaal verloopt vandaar dat ik ben gaan tempen en ook uiteraard om weer zwanger te worden.
Wat rot dat je een missed abortion hebt gehad! En dan daarna ook nog eens zo lang niet ongi! Het zou fijn zijn als je cyclus nu weer mooi op gang gekomen is met een eisprong op dag 13, maar als je temp nu hoog blijft dan weet je in ieder geval dát hij geweest is. Of het nu op dag 13 was of iets later. Heel veel succes verder, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en snel weer zwanger bent!