Temperatuur 36.8 maar negatieve test 😔... Kleine hoop dat ik vandaag toch geen 10DPO ben maar 7... Alleen zou ovulatie dan zijn op 3-8 en we hebben op 1-8 in de ochtend voor het laatst seks gehad. Hoe schatten jullie mijn kansen dan nog in?
Denk ook dat je pas 7 dpo bent. Kansen nog behoorlijk goed hoor! Twee dagen van tevoren is helemaal prima! Ik duim! Hopelijk over een dag of 3 positieve test.
Ja als ik ook kijk naar de gemiddelde duur van mijn cyclus en LF dan lijkt 7DPO ook gewoon beter te kloppen. Heb de positieve test dus maar uit FF gehaald want dan houdt ie tenminste 7 ipv 10 aan. Ik hoop ook op een positieve test over 'n dag of 3 . RoGiJuLi, jij nog gedachtes hierover ?
Ik blijf bij 10 dpo. 36.4 is een na ei tempwaarde voor jou, dus kan hij nu niet zoveel vlak voor je ei zitten.
Even een vraagje? Moet ik elke morgen op hetzelfde tijdstip temperaturen? (ik lees even met jullie mee) Voor mij is het ook weer een tijd geleden dat ik dit gedaan heb, maar omdat de cyclus zo lang is wil ik het toch maar weer gaan doen (weet ik een beetje waar ik aan toe ben)
Hmm dan vertrouw ik toch maar op jou en zet ik de positieve test weer terug... Heb je dan nog hoop voor me met een negatieve zwangerschapstest op 10 DPO met een gemiddelde LF van 10 dgn? Heb geen testen meer in huis dus ga het maar gewoon even afwachten, voor zolang dat lukt .
Ja elke dag, zelfde tijd, voor het opstaan en rectaal. Misschien handig om deze site (Met de temperatuurmethode stel je de eisprong vast) even te bekijken voordat je gaat beginnen. Ps. Zie dat je nieuw bent op het forum. Het is netter om een eigen topic te starten of je vraag in een algemeen topic te stellen. Anders kunnen sommige topics een beetje verwarrend worden. Hopelijk brengt temperaturen je de duidelijkheid die je wenst!
Welk merk heb je gedaan? En als de innesteling op 8 dpo was dan is het niet vreemd dat je op 10 dpo nog negatief test hoor
KV2v5 heb ik gebruikt en Certain dipsticks via zwanger en kids (dus niet dé testen van Z&K maar wel via hun site). Die van Certain zijn nu op dus als ik nieuwe ga halen dan alleen van KV. Temperatuur vandaag weer 36.8. Ik wil proberen om pas morgenavond testen te halen en zaterdag te testen. Uiteraard mits de ongesteldheid uit blijft. Maar vooralsnog niets te zien/voelen. Een klein beetje hoop blijf ik dus maar houden .
Ik lees al een tijd mee, je hebt toen zo lief op mijn topic gereageerd, dus toen ik je naam zag ben ik even gaan volgen Wat spannend joh!! Ik hoop echt van harte dat je snel een positieve test in handen heb!!
Lief dank je wel ! Maar ik ben bang dat het mij deze maand toch nog niet gegund is... Vandaag een aantal keer bruinverlies gespot. Dus menstruatie zal morgen wel doorbreken . Zag dat jij ook begonnen bent met temperaturen, succes daarmee en hopelijk snel een hoge temperatuur die 8 à 9 maanden aan houdt .
Maakt niet uit! En snap dat je niet overal een topic voor aan maakt. Daarom ook de suggestie van het algemene topic . In ieder geval succes gewenst met temperaturen!
Helaas temperatuur naar 36.5 en rood bloed... 😔. Op naar de volgende ronde dus maar. Toch wil ik de reageerders hartelijke danken voor jullie hulp deze ronde! Alleen had ik er niks van gesnapt.
Ach meid, das enorm balen Daarom vind ik dit forum ook zo fijn, soms snap je het gewoon niet en is het fijn dat er zulke lieve mensen zijn die je helpen! Ik hoop dat de volgende ronde succesvol voor je mag zijn!!