Wie volg jij op Instagram?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    De titel zegt genoeg!

Instagram is een soort facebook, waar je communiceerd dmv foto's..
    Je kunt ze liken en ook reageren. Maar werkt dus niet als facebook!

Is een app die verkrijgbaar is voor zo'n beetje elke smartphone volgens mij? Sowieso toestellen die draaien op android en Iphone.

2. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Vind het super leuk! Heb ook een paar ineens onbekende buitenlandse followers:(:D wel leuk ...

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ja leuk he! Ik volg meer mensen dan dat ik actief ben, heb sowieso mijn profiel op prive gezet dus moet eerst mensen accepteren voor ze mij kunnen volgen haha.

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Volgens mij heb ik hem op openbaar omdat er soms ineens staat ......is een follower van jou geworden!
    Weet niet wat voor style je mooi vind maar 3pics heb ik er op, die plaatst van die mooie strand foto's van Bora Bora enz:D
    Word ik vrolijk van;)
    heb jij ook bekende erop?

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Nice! Hier nog alleen een foto van middageten van de kids hahaha!

Vorige x hadden mijn zoontjes met mijn telefoon gezeten, en ze hebben zoveel mensen toegevoegd, ze zaten bij iemand die ik follow en in diegene zijn followerslijst lekker mensen aan te tikken, heb de helft eraf gegooid hahaha. Maar allemaal van die bekende Amerikanen.

En ik volg een vrouw die vecht tegen een heftige eetziekte, al jaren lang. Vind haar super krachtig, en haar zo een beetje te kunnen volgen ze is heel actief ook!

Oja Yolanthe staat er ook in : s geeeen idee hoe zij er dus bij komt. Maar zie ik eigenlijk nooit wat van.

Vind het vooral leuk omdat je zo mensen in je omgeving die ook actief zijn kunt volgen en mocht je behoefte hebben aan bn'ers of mensen bekend uit het buitenland, is dat ook nog eens leuk!

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

heb wel instagram maar wist niet dat je mensen ook kon volgen

7. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Dat is toch het doel?!:D dus hup aan het "followen" jij

Ik heb ook veel van die Amerikaamse celebs, heerlijk is dat haha!

Mocht iemand follower willen worden dan even via een pb dan geef ik mijn nickname!( al heb ik niet veel geweldige foto's hoor:p)

Deel Deze Pagina