Vlakbij het vliegveld antalya, maar waar?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door eliesja, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik heb een vraagje:

nu willen wij eind april begin mei voor 8 dagen naar de zon.
    Nu heb ik een beetje zitten kijken tussen portugal, tunesie of turkye, maar het weer is het best in die tijd in turkye. Dus denk dat het turkye wordt, maar nu zit ik dus met waar gaan we dan in turkye, wij willen het liefst zo dicht mogelijk bij het vliegveld, heb geen zin om uren in de bus te zitten met 2 kleine kids. Maar waar dan? wie kan mij advies geven, welke plaats het dichtst bij is en ook nog leuk voor kinderen?
    alvast bedankt.

2. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Wij zitten precies met hetzelfde probleem. We willen ook naar turkye omgeving antalya zo kort mogelijk vanaf het vliegveld naar de bestemming reizen. Ik kijk even met je mee:)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hey meid, je zou ook nog eens kunnen kijken naar Egypte of de Canarische eilanden. Ook mooi weer rond die tijd.
    Wij zijn vorig jaar geweest naar Gran Canaria, Parque cristobal.
    Echt super voor kids, en ongeveer een half uur van het vliegveld.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @consider, dank je. moet nog even wachten tot me mannetje thuis komt en dan gaan we kijken wat het wordt, we willen ook niet meer uitgeven dan 1800 euro en we zijn wel met 5 man, dus dan is turkye het goedkoopst denk ik. we zijn al een keer naar egypte geweest idd super daar. denk dat we anders maar even naar een reisbureau gaan en informeren.

@sabrin, mischien toch maar informeren bij een reisbureau.;)

5. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Ja, alleen willen we via internet boeken, is goekoper. maar informeren kan natuurlijk altijd, Nu denken we meer richting Marmaris.schijnt wat rustiger te zijn...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    antalya zelf is ook een badplaats he. Niet ver van de luchthaven en hardstikke leuk met ook een leuke bazaar en zo.
    In de omgeving (denk half uurtje rijden) is ook Side, een wat kleinere badplaats en op een uurtje rijden ligt Alanya, een populaire badplaats voor jongeren.

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

als je rust wilt ga niet naar marmaris :$ zijn we vorig jaar geweest toen ik zwanger was pfffffffffffff het is daar 1 grote disco met alleen maar engelsen schotten en russen! je kan net zo goed naar engeland gaan :( dit had niks meer met turkije te maken :(
    ik vond het zo jammer van het geld,nog steeds trouwens :)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja dat hebben wij dus ook, wij willen het ook via internet gaan doen. maar idd ter info.

@debby, idd antalya zelf, maar daar stond niet zoveel. Dus cide is ook in de buurt, daar kan ik nog wel eens voor kijken.

Ben 2 keer in alanya geweest en heb geloof ik wel 7uur in de bus gezeten om daar te komen, mede ook door bij verschillende hotels te stoppen en die zinloze 10 min. stopjes..dus daar gaan we met 3 kids maar niet heen.;)

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Voor 1800 euro kom je inderdaad niet met zoveel personen op de canarische eilanden. Ja alles kan natuurlijk...maar je wilt toch ook wel een beetje luxe.

Alanya zou ik ook niet voor kiezen, zat vanaf het vliegveld zeker 3 uur nog in de bus.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wij willen all-inclusive, dus denk niet dat je daar voor 1800 zit idd.

alanya valt zeker al af.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ehm Alanya is inderdaad vanaf het vliegveld zeker anderhalf uur met de auto en met de bus duurt dat gerust 2 keer zo lang....

Vlakbij het vliegveld zijn Kemer en Belek, twee kleinere plaatsen, en je hebt ook veel hotels in Antalya zelf. Side is alweer een heel stuk verder weg.

Wij gaan altijd naar Alanya en ik vind het niet erg om in de bus te zitten, wij kijken altijd welke hotels er weer bij zijn gekomen :D. Maar het is fijner met de auto te gaan, ben blij dat we dit jaar met ons kleintje wel met de auto gaan ipv met de bus

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Kemer en belek, even onthouden. dank;)
    Ikzelf vind het ook niet zo erg, maar met 3 kids, waarvan er 2 dus niet lang stil kunnen zitten is dat gewoon niks.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee ik kan me voorstellen dat het met kinderen niet echt fijn is!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kemer is idd wel leuk voor daarheen te gaan!
    Belek is al snel weer erg duur vind ik helaas:(

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou het is allemaal erg duur, niet normaal meer en dat voor een meivakantie!!! Is gewoon nog duurder dan als je in het hoogseizoen gaat!!:(:(

Deel Deze Pagina