hoe doen jullie dat bij ons komt er nu een tweede. en ik heb me andere luiertas nog maar eigelijk zijn die dus te klein. want je moet dus ook meer mee. hoe doen jullie dat??? hebben jullie nu een groter luiertas.?? ben benieuwt
Ik had gewoon dezelfde, die paar extra luiertjes voor de oudste was echt geen probleem, en dan scheelden die van mij maar 14 maanden.
Ik heb nu al een grote luiertas van JuJuBe, met voorbedachte rade . Ik had er eerst eentje van wallaboo, maar die vond ik voor eentje al klein. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een hoop meesjouw hoor, aan extra kleding, voeding, luiers etc. De luiertas die ik nu heb is echt ideaal, lekker ruim en een voorvak voor mijn eigen spulletjes, portomonee, mob ed. Wil nl geen handtas mee als ik de luiertas ook meeneem.
BabySale.eu - vind alles voor uw baby - Beaba Expression Taupe Turquoise luiertas Ik heb deze , vrij prijzig maar erg stevig en voldoende ruimte om voor alle 2 alles in te stoppen. Ik heb altijd extra kleding bij mij voor allebei en gebruik de tas om voor beide alles in te stoppen als ze naar de gastouder gaan. Voor mij niet meer weg te denken bij de babyuitzet.
@fienne heb je dan geen exstra kleding mee. ik heb altijd als ik veder weg ga voor de outste nu exstra kleren mee maar straks voor de baby gaat er standaart exstra kleding mee en dan de flesje en bakjes en zo en dan nog de slabers spuugdoekjes billedoekjes snoete poetsers zalfjes pffff noem maar op. me tas zit nu steeds al vol
Die van mij schelen straks 14 maanden, maar ik ga geen nieuwe luiertas aanschaffen hoor. Ik neem nu voor Ayla mee: paar luiers, schoon truitje en romper, slabbetje, spuugdoekje, billendoekjes, snoetenpoetsers en eventueel nog wat te eten. Nou daar is die luiertas echt niet mee gevuld, dus die paar luiers en extra setje kleding voor de nieuwe baby passen er ook nog wel bij.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik neem altijd alleen één à twee luiers en een klein pakje billendoekjes mee in m'n schoudertas. Heb alleen helemaal in het begin een luiertas gebruikt maar vond dat zo'n gedoe! Alleen in de tijd dat onze dochter vrij dunne luiers had (tanden) nam ik extra kleertjes mee, verder nooit. Zal vast een keer misgaan maar dat zien we dan wel weer (ze wordt in juni 3). Als we wat langer weggaan neem ik trouwens een klein toilettasje mee die in het bagagenetje van de buggy kan waar een romper bij in kan, een flesje drinken en wat lekkers.
Extra kleding? Je dochter is een paar dagen jonger dan mijn (straks middelste) en buiten een luier en doekjes neem ik voor hem helemaal niets meer mee. Vies wordt hij toch wel, daar is niet tegen op te verkleden. Als we echt van 's ochtends tot 's avonds weg gaan wil ik nog wel eens een broek in een tas gooien, voor het geval dat hij op iets nats gaat zitten ofzo, maar zoveel ruimte neemt dat niet in. Eten en drinken neem ik sowieso niet mee, hij drinkt gewoon met ons mee op een terrasje, en eten hetzelfde.
Wij hebben net een 2e luiertas gekocht voor mn man ( ofwel, een nieuwe rugzak ) en die heb ik voor hem ingepakt. 1 shirtje, 1 broekje, 1 romper, 1 paar sokken. 2 spuugdoekjes, 3 luiers en 1 pak billendoekjes ( Waarom billendoekjes en snoetepoetsers?! ) dan moet hij er nog een flesje, poedertorentje en speelgoedje in doen als hij weg gaat. Stapeltje is echt enorm klein, ik vraag me af waarom mijn luiertas zo vol is!! Ja, maandverband en billencreme, serieus, that's it!
Waarom ik kleren mee neem omdat ik dat fijn vindt en dat is niet bij alles waar ik heen ga maar wel als ik een lange dag weg ga. hmmm moet mar eens kijken en anders ga ik op zoek naar een grote luiertas of er moet hier nog iemand met een tip voor een grotere luiertas komen
Wij gebruiken het 'weekendtas' van Oilily als luiertas. Ik heb bijv. deze in het blauw: Oilily tas: de kleurigste tassen vind je hier Daar past echt veel in!!! Overigens neem in inmiddens voor mijn 3 dreumessen ook amper iets mee hoor. een paar luiers, doekjes, en hun tuitbekers. Heel soms extra kleren, maar meestal niet.
Ik neem voor me dochter ook alleen kleding mee als we een hele dag weg gaan hoor Gebreuk nu me luiertas niet eens heb Inderdaat ook gewoon een luier en doekjes in een gewonen tas
Maar als je een hele dag weg gaat, neem je toch ook een kinderwagen mee? Dan kan je nog heel veel spullen in 't boodschappenmandje stoppen.
Hier ook gewoon 1 luiertas. Bij dagjes weg ga ik gewoon een grote andere tas meenemen. Sowieso heb ik niet eens een 'luiertas' als tas waarin ik de baby-spul meeneem. Is een "gewone" tas.....
ik heb gewoon een luiertas van de hema (die ze 3jr geleden hadden) en daar past als we gaa shoppen ofzo alles in. naar de gastouder heb ik een koeltas model mimi weekendtas. waarom een koeltas? omdat ik hem er leuk vind uitzien niet voor het koelgebeuren. ik neem eigenlijk altijd extra kleren mee voor daymian en voor alyssa als ze naar de gastouder gaat of als we een hele dag weggaan. liefs doris
Ik heb een luiertas bij de kruidvat gekocht, die is vrij ruim vind ik zelf. Inhoud: setje reservekleding, 5 luiers, pak billendoekjes, 1 of 2 flessen, mn eigen portemonnee en papieren (haat het om met twee tassen te sjouwen) en speen en tutlap. Oh ook nog wel wat speeltjes. En dan is er nog ruimte over... dus dat zie ik wel zitten met een tweede zometeen.
Hier nog geen tweede kindje, maar wel een mega grote luiertas. Ik heb de Mutsy Rider. Er zit zelfs een label in dat je er niet meer dan 3 kg in mag stoppen.
Ik heb deze Weekendtassen / luiertassen XXL - Be Prepared gekocht na de geboorte van mijn 2de zoontje omdat een gewone luiertas niet groot genoeg was (voor wat ik allemaal mee wil nemen voor 2 mannetjes) en ik ben er nog steeds erg blij mee