Iemand een handige tip waar je luierzakjes in kan doen?

Discussion in 'Verzorging' started by Mommy2012A, Nov 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

Nov 4, 2011
    489
    0
    16
    Female
    Ik heb ze namelijk zo in het commodebakje liggen, en wanneer ik er een wil pakken moet ik ze van elkaar af halen, zoiets als billendoekjes die aan elkaar plakken, heel onhandig. Iemand een tip hoe ik de luierzakjes kan bewaren om steeds meteen 1 te kunnen pakken?

2. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

Nov 4, 2011
    489
    0
    16
    Female
    Niemand? :p

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    hmm ik loop er ook altijd mee te tobben ;) maar als ik ruik dat hij heeft gepoept haal ik er vast een zakje uit en leg die al open klaar zodat er zo een luier in kan. Nu is dat wat lastiger met de grijpgraage handjes van mijn zoontje, maar ik heb alle verschoon spulletjes in een laatje liggen van de commode en daar heb ik het zakje dan ook in liggen.
    Maar iets om ze in te doen, daar weet ik ook geen antwoord op ;)

4. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

Nov 4, 2011
    489
    0
    16
    Female
    Hey dankje voor je reactie. Dan blijf ik de topic maar eventjes volgen, hopelijk heeft er iemand anders tips.

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Zo doe ik het ook (gebruik sowieso alleen luierzakjes voor poepluiers). Die ik nu heb zijn van de Action, die zitten in een kartonnen doosje met een vakje waar je ze uit kunt halen, inmiddels ben ik handig genoeg om dit met een hand te doen. Maar toch is het makkelijkst gewoon een zakje van tevoren klaarleggen vind ik. :)

6. beertje4

beertje4 Actief lid

Dec 14, 2008
    259
    0
    16
    ik heb een schroef in de muur waar ik een zakje aanhang. anders wordt er geheid naar gegrepen.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Gewoon alle zakjes uit het doosje halen en zo in een laatje in de commode leggen?

8. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

Nov 4, 2011
    489
    0
    16
    Female
    Hoi dames, ik heb een handige manier gevonden om de zakjes gelijk per 1 te kunnen pakken. Namelijk in een lege (billendoekjes) opbergbox te doen. Ik had er eentje van Zwitsal wat de billendoekjes uitdroogde, dus heb hier de zakjes in gedaan. Nu komen de zakjes er per 1 uit, net als dat je een billendoekje pakt. Werkt heel goed vind ik! Misschien ook een tip voor jullie. xxx

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Die van AH hebben een dekseltje erop, erg handig. :)

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Heb ook die van AH met deksel, werkt prima!

Share This Page