Bloedneus

Discussie in 'Gezondheid' gestart door KristaB, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb steeds uit het niets een bloedneus, wel heel even maar.
    Hebben jullie het ook?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb inderdaad gemakkelijker een bloedneus in mn zwangerschap. Vooral bij kou in combinatie met inspanning. Gelukkig niet al te vaak, maar als ik er eentje heb kan het best heftig zijn..... kussensloop vol :( Duurt dan ongeveer 15 tot 20 minuten voor het voorbij is.
    Maar het is nu alweer een maand geleden dat ik het heb gehad.

Wel "bloed in mn neus", maar dat is meer met snuiten (heel smakelijk om het zo te zeggen) Dus dat je dan rood snot hebt

3. Maia

Maia Niet meer actief

jeps. Sinds een weekje ongeveer :(

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik heb er ook echt heel veel gehad en ook dagelijks bloed in mijn neus...maar nu moet ik zeggen dat het sinds een week bijna weg is...is helemaal raar, want ik was er al zo aan gewend in al die weken....

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Yes! het begon rond de 28 wkn en is weer even gestopt met 32 wkn. Hopelijk blijft het weg. Het was niet veel maar wel lastig. Kwam uit het niets.

Succes

6. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik heb het al vanaf het begin van de zwangerschap. Iedere keer groeit het wondje in mijn neus weer dicht. Maar als ik dan snuit, dan snuit ik het weer kapot en hup weer bloed uit mijn neus. Dit gaat al een aantal weken zo door...

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Jep, hier nog iemand.... vervelend he!
    Hij is nu weer een weekje niet meer verschenen maar soms plotseling; daar is ie dan weer.

Deel Deze Pagina