Ik heb inderdaad gemakkelijker een bloedneus in mn zwangerschap. Vooral bij kou in combinatie met inspanning. Gelukkig niet al te vaak, maar als ik er eentje heb kan het best heftig zijn..... kussensloop vol Duurt dan ongeveer 15 tot 20 minuten voor het voorbij is. Maar het is nu alweer een maand geleden dat ik het heb gehad. Wel "bloed in mn neus", maar dat is meer met snuiten (heel smakelijk om het zo te zeggen) Dus dat je dan rood snot hebt
Ik heb er ook echt heel veel gehad en ook dagelijks bloed in mijn neus...maar nu moet ik zeggen dat het sinds een week bijna weg is...is helemaal raar, want ik was er al zo aan gewend in al die weken....
Yes! het begon rond de 28 wkn en is weer even gestopt met 32 wkn. Hopelijk blijft het weg. Het was niet veel maar wel lastig. Kwam uit het niets. Succes
Ik heb het al vanaf het begin van de zwangerschap. Iedere keer groeit het wondje in mijn neus weer dicht. Maar als ik dan snuit, dan snuit ik het weer kapot en hup weer bloed uit mijn neus. Dit gaat al een aantal weken zo door...
Jep, hier nog iemand.... vervelend he! Hij is nu weer een weekje niet meer verschenen maar soms plotseling; daar is ie dan weer.