Hi meiden, Ik voel me (bijna) elke ochtend als ik opsta zo slap, trillerig, duizelig, vermoeid en misselijk en ondanks dat ik vaak snel even een beschuitje neem oid, blijft het negen van de tien keer aanhouden en zit ik als een afwezige vaatdoek op kantoor. Ik baal hier zo van, want alles draait gewoon door. Kan ik hier iets aan doen (bepaalde voedingsstoffen en/of vitaminen/mineralen innemen)?
Ik had hier eerst ook erg last van! Ook een tijdje beschuitje geprobeerd, maar nu eet ik meteen als ik opsta een volkoren cracker, ik heb het idee dat dit veel beter vult. Een uurtje hierna eet ik nog een stuk ontbijtkoek en dan kan ik er weer even tegenaan. Ik at ook vaak savonds vlak voor ik ging slapen nog wat, dit hielp ook. Ik heb nu ook altijd rolletje dextro bij me als ik het op voel komen en echt regelmatig iets eten dat goed vult. Bij mij gaat het nu al een stuk beter!! Succes ermee!
Heb het ook vaak. Ik moet dan gewoon eten. Maar had het voor de zwangerschap ook wel eens maar nu duurt het echt veeeeeeeel langer voor ik me weer enigszins beter voel en moet ik veeeeeeeeeeel meer eten voordat het gaat werken. Ik noem het altijd maar suikertekort. Maar ik krijg dus wel honger heel erg alleen ben dan te slap om mijn arm maar op te tillen. En gekke is dat ik zo'n aanval vaak krijg NA een goed ontbijt of een goede maaltijd... Vaag.
Klinkt als een lage bloeddruk, heb ik heel erg last van. Ik neem dan een dropje of eet wat zouts. Weet je hoe je bloeddruk is? Is wel handig om anders even te laten checken. Hoe is het nu doe is voor ik uit bed kom eten. Mijn vriend brengt me dan iets te eten. Als ik dan ben opgestaan neem ik mijn tweede ontbijt. Ik neem dus 6 kleine maaltijden over de dag verspreid. En verder veel dropjes, tuckoekjes en cup-a-soup. Succes er mee
Klinkt inderdaad als een lage bloeddruk. Ik heb er zelf ook last van en heb niet echt tips, want niets werkte, behalve veel water drinken En ja, rustig aan doen
Klinkt bekend, bij mij was het geen lage bloeddruk. Ik had het in een bepaalde periode net juist in het weekend, wegtrekken deed het niet. Dus ik deed maar gewoon een dagje rustig aan en dan was het vaak met een dag of 2 wel weer over. Wel heel vervelend!
Ik heb daar nu ook last van. Ik eet dan even iets of ranja drinken. Gyn zei dat het ook lage bloeddruk kon zijn.