H&M bestelling

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Jul 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Zooo irritantm ben ik byna een uur bezig met een bestelling. Wilde eigenlijk alleen een bloesje hebben, maar zat onder de 20 euro die je moet besteden.. Dus paar dingen erby gezocht en er staat elke keer op voorraad bij. Eenmaal naar de kassa staat er bij alles uitverkocht:$ pfff echt vervelend dit:x

2. Female

Female Niet meer actief

ik heb nog nooit online bij h&m besteld, maar ik er o.a. hier al ontzettend veel klachten gehoord en gelezen.
    Dus volgende keer: lekker écht shoppen! ;):D

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ja, ik had dit ook wel vaker gehoord maar zelf nooit meegemaakt. Had al in de winkel gekeken, maar ze hadden alleen nog grote maten helaas..Is wel vaker het geval met sale.

4. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    En dat is dus de reden waarom ik niets meer bij de hm bestel. Ik bestelde in januari een jurk en bij afrekenen bleek dat die kon geleverd worden in juni. En dat terwijl ik net een uurtje het boekje binnen had! Was er meteen klaar mee...

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmzz ik bestel elke maand een hoop bij h&m maar nog niet vaak problemen gehad.
    wel is het zo indd dat de sale producten en de leuke producten uit de catalogus heel snel zijn uitverkocht..

6. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik had vandaag inderdaad ook een hele berg kleding besteld. Stond ook dat het op voorraad was en bij de laatste stap (controleren van de bestelling) was ineens bijna alles uitverkocht. Heb de bestelling geannuleerd en ben ook wel een beetje klaar met online-winkelen bij H&M

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Haha in januari bestellen en in juni ontvangen, dat is wel heel erg ja!
    Ik wilde voor de vakantie ballerina's bestellen, stond levertyd eind september. Ja dan ben ik al terug van vakantie en hoef ik ze ook niet meer;)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb ook niet veel problemen gehad en bestel er regelmatig. In de sale gaat het vaak hard ja, dat is lastig.

Maar hoezo moet je aan minimaal 20 euro komen? Ik heb vaak voor minder besteld hoor.

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik heb dat altyd als ik bestel, je moet min een bedrag van 19euro geloof ik en daar komt dan nog 4,95 by, dus je zit altyd min op 24,95 bij elke bestelling.

Bij jou niet dan?

10. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Hebben meer mensen dit of heb ik gewoon iets verkeerd ingesteld ofzo:(:(

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Dit staat op de site:
    H&M verzendt geen bestellingen onder de € 19,00 (na aftrek van eventuele korting).

Hoe heb jij dan voor minder besteld manuela?

12. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gister ook gezeik met H&M..
    Had allemaal leuke kleren besteld, alles was op voorraad. Klik ik naar kassa gaan, was meer dan de helft oppeens uitverkocht.
    Grrr wat was ik boos! Wilde de pc wel uit het raam smijten haha.
    En kon het overige ook niet bestellen omdat ik aan 18 euro zat.
    Nou heb toen de hele pagina maar weg geklikt want was het zat. Snap echt niet hoe die dingen zo snel uitverkocht raken, want ze kunnen toch gewoon nieuwe bestellen bij de fabrikant? Dacht dat het voordeel van online shoppen altijd was dat je overal keuze in hebt, en er altijd genoeg is. Maar dat blijkt bij de H&M wel weer van niet..

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha nou idd er is altijd wel wat mee, das zo irritant!!

Maar het gevaar van in de winkel zelf gaan (vooral voor de kids) is dat ik niet onder de 100 euro klaar ben LOL!!

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Dat gevoel had ik gister nou ook! Wat ik heb begrepen is dat ze vaak 's ochtends weer bijvullen. Dus als je er vroeg bij bent heb je meestal wel grote kans van slagen.
    Ik heb het vandaag dus geprobeerd en er waren wel weer dingen bijgevuld, maar niet alles wat ik gisteren had uitgezocht helaas..

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ook niet alles is online te krijgen toch? vind ik ook wel jammer. En ook erg jammer dat je wel voor 25 euro moet bestellen.
    Heb er eenmaal wat besteld en dat ging op 1 ding na goed (we hadden een verkeerd shirtje gekregen, dus teruggestuurd kregen we een cadeaubon van 5 euro + het goede shirtje vond ik wel netjes).

Share This Page