Ik ben flink afgevallen het afgelopen jaar en heb daardoor geen passende winterkleding meer. Op naar een nieuwe garderobe dus(wat naar....) Maar.... Wat mag ik echt niet missen! Het leuke is dat ik nu ook geregeld rokjes draag, dus die mag wat mij betreft ook in de winter niet ontbreken (zo blij mee!!!) Maar wat moet ik als basis hebben? Ik ben het even helemaal kwijt. Eerder kocht ik hier en daar wat ik op dat moment nodig had maar nu moet ik alles hebben en schiet ik half in paniek Dus help, wie helpt mij een lijstje maken? Ik heb bedacht dat ik zeker twee winterjassen moet hebben, 1 leuke vrouwelijke jas waar een jurk of rok onder kan, dus iets langer, en 1 ski jas achting iets voor de dagelijkse boswandeling met de hond. Nu de rest......
Oh wauw het lijkt mijn verhaal wel. Zelf 21 kilo afgevallen. En moet idd ook alles nieuw aanschaffen uiterst vervelend. Heb al wat leuke jurkjes met lange mouwen bij de only gekocht. En die wil ik dan doen op de school dagen met hippe sneakers en naar een feest mooie hakken schoenen eronder. Verder lees ik graag even mee kan ook nog wat tips gebruiken. Maar wat knap van je dat je veel afgevallen...
Ik vind zelf de volgende kleding onmisbaar: Warme vesten in meerdere kleuren Colbertjes in verschillende kleuren Basic shirts Blouse Jeans Zwarte broek Zwart jurkje Een paar zwarte en bruine laarzen En inderdaad een winterjas Als je echt nog niks hebt voor de winter, zou ik beginnen met een paar kledingstukken in neutrale kleuren. Dat is makkelijk te combineren.
Ik zou een paar setjes kopen, merk vaak dat ik een setje toch sneller/makelijker pas dan dat als ik iets los koop. Zelf ooit 25 kilo afgevallen en ik bleef shoppen heerlijk!! Lekker van genieten
Ik ben eigenlijk helemaaaal geen shopper, en ik moet er ook nog erg aan wennen dat ik naar "gewone" winkels kan... Setjes die onderling weer te combineren zijn is een goed idee Bedankt.
Ow wat heerlijk he! En ook wennen dat je nu overal kan slagen met kleding shoppen. Mooie basis stukken zijn, 2/3 paar mooie goed zittende jeans in verschillende kleuren en wassingen. Een paar van die voile bloesjes in zwart wit en in een kleur, wat je staat. Een state ment jasje, denk aan een bomberjackje, of blazer in opvallende kleur. Een colbertje of biker jasje. Een zwart (koker) rokje. Een lekkere trui, of sweater (jurk). een paar zwarte enkel laarsjes met hak. een paar sneakers, een paar (biker) boots, Dit zijn mijn tips, hopelijk kun je er wat mee. succes met shoppen!
Ik heb het afgelopen jaar weer opgebouwd. Ik paste ook niets meer. Longsleeves, heel handig en goed om verder op te bouwen. Paar broeken die goed zitten (vind ik nog steeds lastig) Laarzen! Zo heerlijk om gewoon laarzen te kunnen kopen en ideaal om te combineren. Ik houd van jurken. Steps heeft prachtige jurken en ik heb er een paar gekocht bij een kelderverkoop van een goede damesmodezaak. Ik moet er een beetje representatief uitzien en een jurk is bijna altijd goed Vergeet goed ondergoed niet! Vooral een goede bh is onmisbaar!
Ook voor basis kleding is steps erg leuk! Ik Draag bijna alleen maar setjes van steps. Op de site heb je shop de look, zo handig! Waar ik zelf heel blij mee ben is m'n kokerrok, die kan netjes met een blouse en mooie hakken. Maar ook lekker stoer met shirtje en sneakers. Jeans in zwart, blauw en grijs. Shirtje met vest , overal nu van die fijne gebreide vesten, heerlijk! Kan over een shirtje of blouse. Ik heb een leren jasje, ook eindeloos te combineren. Veel plezier met shoppen!
Ben afgelopen jaar 50 kilo afgevallen..van 118 naar 68 ik pas werkelijk niets meer. Ook geen winterjas meer...... Ik loop alleen nog maar in jurkjes en rokjes. Ben ook helemaal de weg kwijt in wat ik nodig heb, wat ik wil en wat ik leuk vindt...Ik lees gezellig even mee
Oh wat goed van jullie! Ik heb het andersom, ik ben zoveel aangekomen. En nee, ik eet/snoep niet extreem. In elk geval niet meer, dan dat ik altijd deed. Maar afijn, wat een ramp zijn die grote maten winkels. Het lijkt erop dat als je grote maat hebt ineens geen leuke normale kleding mag dragen. En die prijzen. Maar goed.. mijn advies. Het is kwestie van veel passen, wat nou leuk staat bij je nieuwe lijf. Probeer zoveel mogelijk basisstukken te kopen die met elkaar te combineren zijn. Dat scheelt in je portemonnee. Anders heb je allemaal weesjes in je kast hangen. Ook leuk.. maar minder leuk voor je portemonnee. En die weesjes blijft ongedragen in je kast hangen. Trouwens met sieraden, andere schoenen kan je ook variëren. Laatste tip. Kijk welke kleuren je goed staan. Desnoods doe jezelf een kleuradvies cadeau. Als je in je kleurenpalet blijft. Is het ook goed met elkaar te combineren en staat alles je nog leuker.
Wat goed van je TS (en van degenen die in het topic gereageerd hebben natuurlijk ook)! Ik heb geen tips want ik ben totaal niet modebewust helaas, dus ik lees een beetje mee.
Ik ga vanmiddag op de site van steps kijken, shop de look lijkt me ideaal Ik heb ook een zwarte kokerrok, wat moest ik daar aan wennen zeg! Met in de auto stappen enzo Jeans is ook zo'n dingetje, die moet echt lekker zitten en bij mijn buik niet te strak, mijn buik is wat slap en die plopt er dan overheen als een muffin not.... heb nu 1 fijne die echt lekker en mooi zit.... is de winkel waar ik hem kocht failliet
Beetje verwarrend he dat de dan de weg kwijt bent..... ik moet ook nog steeds wennen aan hoe ik er uit zie.
Balen dat je zo veel bent aangekomen..... in Elst zit een winkel die heet "Endelijk" daar verkopen ze grote maten voor een redelijke prijs. Ze hebben ee fb pagina en volgens mij kunne online bestellen. Kleuradvies is een goede tip, bedankt!
Als je Elst tipt, woon je vermoedelijk in de buurt van Arnhem? Kijk ook een bij Cos. Aparte kleding, goede prijs en ze hebben hun kleding op elkaar afgestemd zodat je makkelijk kan mixen. Het is wel liefde of haat denk ik, het is veel anders gesneden en dergelijke. Ik heb er 1 super leuke jurk vandaan die heel mooi en lekker zit, maar veel werkte ook weer niet.