Hoi! Wij zitten al lange tijd met een probleem...Onze oudste dochter slaapt heel slecht, ze is bang, maar kan niet zeggen waarom. Ondertussen gaat ze er zelf aan onderdoor. Heel sneu. Mijn vraag; Is er hier iemand die mij kan helpen d.m.v fotolezen of op een andere manier, om te kijken waarom ze zo bang is? Ik weet dat er wel eens dit soort topics zijn geweest namelijk. Wij hebben alle praktische zaken al aan gepakt en spiritualiteit zit in de familie, dus vandaar dat ik het hier nu in zoek... De foto wil ik dan wel via pb sturen, of andere gegevens als dat nodig is. Groetjes Francis
Misschien kun je eens contact opnemen met Anita. Dan kun je namelijk ook telefonisch met haar dingen doornemen. Ze is echt geweldig. Ik ken haar al erg lang ( paste altijd op haar kinderen) en ze is echt heel goed. Medium paranormaal helderziend paragnost spirituele lezingen psychotherapeut vertrouwenspersoon Anita van de Berg Friesland .NL
Hebben we gedaan idd. Maakt niks uit. Alle deuren moeten ook altijd dicht, ze slaapt met alle lichten aan, ze durft niet alleen naar boven.. Zo sneu, ze is echt heel bang.
hai, gaat het om Janiek 11 maanden? weet wel dat kids vanaf zo'n 10 maanden intense dromen kunnen hebben, misschien heeft ze dat gehad? misschien even googlen dromen baby's ??
Nee het gaat hier om haar oudste dochter, ik heb je via de pb gesproken en je mag me altijd pb-en meid!
ooh dr was hier nog altijd zon vrouw die dat deed. iets ouder al. met van die aparte kleding. beetje van die zweefteef kleding. leuk mens. goh hoe heette zij nou???
Geen paniek, ze zet er ook leuk mens in dus als ik dat ben dan vind ik dat een compliment haha. Ik probeer het positieve te zien Zweefteefjeskleding zo noem ik het zelf ook en tsja, met 42 ben ik ook niet meer de jongste Maar geen idee of ze het over mij heeft hoor. Ik heb hier toen wel een eigen topic over fotolezen gehad maar ben ermee gestopt.