Bij onze ahxl hebben ze wel grote zakken gedroogde kikkererwten. Wellicht niet goed gekeken of anders kunnen ze het vast bestellen. @eylem ik zie in jou lijstje nigella zaadjes staan. Wat doe je ermee/hoe smaken ze? heb er vandaag mee in mijn handen gestaan maar had ook al een hoop andere dingen dus heb het terug gelegd.
Oke, komtie.. Wat ik altijd in huis heb, qua kruiden en droog spul: Bloem, vanillesuiker, cacao, nesquick, kant en klaar mixen voor taarten/cakes (waar alleen nog een paar dingetjes bij moeten). Zout, zwarte peper, witte peper, paprikapoeder zoet en pikant, pepervlokken (pul biber), Hindoestaanse kerrie, gedroogde mint, gedroogde peterselie, oregano, tijm, nigellazaad, patatkruiden, cajunkruiden. Blikjes tonijn, blikjes knakworst, blikjes tomaten. Kruidenmix voor macaroni, instant aardappelpuree. Pasta (meestal 2 verschillende), Turkse rijst, groene en rode linzen, koftelik bulgur en cig koftelik bulgur, lasagnabladen, vermicceli. Zakjes instant soep (vooral kippensoep en brocolli) Tortillawraps, crackers, hamburgerbroodjes, afbakbroodjes. Zakjes om dipsaus te maken, chips, koekjes, chocolade. Melk, zonnebloemolie, mix van zonnebloem en olijfolie. Bakboter. In de koelkast salca (tomaten/paprikapuree). Zelfgemaakte van mijn schoonmoeder, zoet en pittig en ook uit de winkel, ook zoet en pittig. Sauzen altijd mayo, sambal (zonder pit), amerikaanse frietsaus, knoflook. En de standaard dingen zoals eieren, brood, beleg. Diepvries is ook vol met allerhande vlees, diepvriesgroente, patat, brood.