Ik ben even benieuwd: - wanneer ben je gevaccineerd? - via GGD, huisarts of in een instelling/ziekenhuis? - is je vaccinatie geregistreerd op https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login? Ik heb 1,5 week geleden de eerste prik gehad bij de GGD, maar hij staat er nog niet op..
29 mei via de GGD en het staat geregistreerd. Maar ik heb net voor het eerst gekeken dus weet niet hoe lang dat duurt.
Ik ben eergisteren voor de 2e keer ingeënt...dacht laat ik eens kijken, de 1e stond er laatst al wel op...en hoe snel! De 2e ook al! Anderhalve dag geleden....supersnelle registratie dus...
12 juni voor de 2e keer geprikt bij de GGD. Gisteren stond het in ieder geval geregistreerd, beide prikken.
Eind maart en vorige week donderdag gevaccineerd bij de GGD. Gisteren stonden ze allebei geregistreerd.
Ik ben in januari en begin februari gevaccineerd via het werk. Staat geregistreerd. Ik werk niet echt in de acute zorg, maar heb het "zesde uit een potje" gekregen van Pfizer, omdat ik wel veel op de SEH kom en met enige regelmaat opgenomen COVID patienten in consult zie.
Mag ik vragen waarom je de keuze hebt gemaakt voor geen toestemming of gaan jullie niet op vakantie? Zo weet niemand dat je wel gevaccineerd bent maar kun je dat nergens aantonen straks als er een paspoort is en moet je blijven testen of hoeft dat dan niet?
Ik ben met pfizer gevaccineerd door de ggd eind april en begin juni en beide staan bij mij geregistreerd. Mijn vriend is vanuit zijn werk gevaccineerd met Jansen 3 weken geleden en ook deze staat inmiddels geregistreerd op mijn rivm.
7 juni eerste prik gehad en staat erop. Maar heb nu pas gekeken dus weet niet hoe lang dat geduurd heeft.