Rare gewoontes van je kind

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kimsch, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Vandaag was het weer zover....we gingen naar de Blokker.

Koen gaat dan altijd bij het speelgoed kijken en kennelijk werkt dat zo op zijn darmen dat hij altijd een grote boodschap gaat doen. Het maakt niet uit of hij daarvoor al heeft gepoept.
    Het is altijd een succes. Lekker onder het bekijken van de leuke autootjes :D

Hebben jullie kindjes ook van die aparte gewoontes?

Groetjes,

Kim

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat had m'n dochter ook, toen ze nog niet zindelijk was weliswaar :) Als we de stad in gingen en ik ging naar een bepaalde kledingzaak. Dan liep ze naar achter in de winkel, ging in een pashokje op de grond zitten en deed dr grote boodschap. Nooit bij andere winkels, altijd alleen bij deze! Tot hilariteit van de verkoopsters, als we binnenkwamen en kleintje liep meteen door naar achteren dan schoten zij al in de lach en wisten wat er ging komen (euh ja, ik was/ben daar al jaren vaste klant dus ze kennen ons intussen wel)

3. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    :D
    Die is ook leuk.
    Gelukkig is Koen niet de enige die in de winkel gaat poepen.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    die van mij doet het altijd als we op het punt staan om de deur uit te gaan,jassen zijn al aan etc en dan poept hij!! gggggrrrrrrrr!!!!!

5. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Hahaha, wat grappig! Hier nog niet echt zoiets meegemaakt... zal er eens op letten! :)

6. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Oei, da's zeker frustrerend.
    Gelukkig zijn ze hier redelijk voorspelbaar wanneer ze van plan zijn om te poepen.
    Heel vaak poepen broer en zus ook samen. Heb je opeens 2 poepluiers in 1 keer :D

Deel Deze Pagina