slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    vanaf wanneer mag een baby in een slaapzak?

ik had het een keer ergens gelezen volgens mij was het 3 maanden maar ik weet het niet meer zeker.

2. Niet meer actief

ik had dhani met ongeveer twee maanden in een slaapzak..

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn lag met 1 maand in het kleinste slaapzakje van de hema, maatje 56 zonder mouwen (de armopening nam ik in met veiligheidsspelden)

4. Niet meer actief

denk ook idd als het geen hittegolf was geweest dat dhani ook met 1 maand er al in had gelegen..

Gewoon in het kleinste maatje en goed opletten dat de mouwtjes niet te groot zijn ;)

5. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    desmond lag met een week in een slaapzakje maat 70 kleiner kon ik niet vinden ging prima aleen idd met lange mouwen de mouwtjes even omvouwen en kijken of het hoofdgat niet te groot is.
    maar desmond ligt nog steeds stil in zijn slaap aleen zijn voetjes en armpjes gaan heen en weer dus hij zakte er niet in

6. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Mijn dochtertje lag er ook al met 3 weken in, in zo'n zomerslaapzakje cvan prenatal, maat 70. Mouwtjes iets dichtgenaaid en dit gaat prima. Ze sliep ook direct veel rustiger.

7. ook mijn zoontje lag in de eerste maand al in het kleinste slaapzakje!
    ik heb het kleinste maatje van vellux en heb hier niet eens de armopeningen kleiner van hoeven maken!
    was Kyan dan ook geen kleine baby.
    en vellux is dan ook nog eens heel fijn ademend materiaal.

8. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Merk Vellux ken ik niet. Wat is dit van en waar kan ik die kopen?

9. het is ademend materiaal en het is te koop bij ons bij babyplanet, je hebt er ook dekentjes van.
    ik ben er heel erg tevreden over!
    in het begin vond ik het wel vreemd aanvoelen het lijkt op fleece alleen stijver weet het niet goed uit te leggen :)

10. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    jayden slaapt nu al 2 weken lekker in een slaapzak.
    ik vind het wel lekker :) nu het zo koud is buiten en aangezien het niet goed is om de kachel aan te laten snachts vind ik het wel een fijn idee dat hij in de slaapzak ligt.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ze mogen vanaf het begin in een slaapzak mits deze wel goed past natuurlijk en niet te groot is!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb kailynn er van de week ingedaan ze trapte zich helemaal bloot maar ze lag er voor ingebakerd en nu heb flappen aan de buitenkant gemaakt zodat haar armpjes strak langs haar lijfje komt

13. bij de V&D krijg je ook kleine fijne slaapzakjes! deze kan je ook rondom helemaal openritsen en ze hebben drukkers bij de schouders zoals een tuinbroekje!
    heel handig omdat je de armpjes van je kleintje niet door de armsgaten hoeft te doen, dat vind ik soms zo rot omdat het allemaal krapjes is! :oops: ;)

Deel Deze Pagina