waarvoor betaal ik bij cheaptickets voor een baby

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hetzelfde bedrag als een volwassen en hetzelfde voor een kind

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Welke maatchappij? Meestal is een baby tot 2 jaar tussen 10 en 20 euro en kind vanaf 2 jaar volle prijs.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    vanaf duitsland moet je volgens mij ook voor de baby betalen.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nee hoor ik vlieg in september vanaf duitsland en ik hoefde maar 25 euro administratiekosten te betalen

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bel ze vandaag wel even ryan air is het en op hun site betaal je maar 20 euro voor een.baby en.bij cheaptickets.de hele pot

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik heb nog nooit voor Demi hoeven betalen bij het vliegen, meestal is dat pas vanaf 3 jaar. Maar als je voor een baby moet betalen dan lijkt het me logisch dat je hetzelfde bedrag betaald. De baby bezet net als een volwassenen 1 stoel en niet een stukje daarvan.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als de baby een eigen stoel heeft betaal je hetzelfde bedrag als een volwassene, als de baby geen eigen stoel heeft (mag tot 2 jaar) dan betaal je meestal een klein bedrag, varieert, soms 0 euro, soms 10, soms meer en soms mag je wel bagage mee voor de baby en soms niet. Verschilt echt per maatschappij.

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik ga in December met KLM naar Amerika. Ik moest voor mijn kind, dan 19 maanden, E 60 betalen. Dan moet hij op schoot. Ik mag, voor hem, 10 kilo bagage meenemen in bagageruim en 10 kilo in vliegtuig zelf. Plus een lichte buggy.

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Je denkt dat je een klein bedrag betaald maar het wordt verdeeld over de andere tickets..
    Als wij met 4 volwassenen naar Curacao gaan zijn we 500 goedkoper uit.
    Toen we met Jayden erbij gingen rekenen waren we dus 500 meer kwijt, ook al staat er bij de specificaties dat hij maar een klein bedrag heeft..

Hij heeft niet eens een stoel.. en toch betaal je veel voor hem.
    Ik vind het gewoon absurd dat ze het verdelen over de rest van de tickets.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Daar zou ik nooit mee akkoord zijn gegaan. Dat klopt natuurlijk niet. Het kan wel zijn dat de prijzen van periode tot periode verschillen maar het kan niet zo zijn dat je alleen doordat je kindje meegaat 500 euro meer betaald alleen voor de tickets.

Wij hebben nooit meer dan 20 euro voor onze dochter betaald

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Klopt! Ik werk op een reisbureau..

Deel Deze Pagina