Veel huisdieren slapen bij ons in bed Maar liefst 41 procent van de huisdieren slaapt regelmatig bij ons op bed. Bij 16 procent slaapt zelfs iedere dag een hond of kat op bed. Dat blijkt uit onderzoek van EénVandaag en het Nibud onder 22.000 deelnemers, onder wie 12 000 huisdierenbezitters. Vooral alleenstaanden, vrouwen en mensen zonder kinderen staan hun dier in bed toe. Veel respondenten zeggen dat het voor hun dier 'iedere dag dierendag' is. 27 Procent doet iets extras op 4 oktober, zoals een lekker hapje (83%). 37 Procent geeft zijn huisdier extra veel aandacht, 32 procent krijgt een cadeautje en 6 procent gaat een uitje met het dier maken. De kat is als huisdier het populairst, op de voet gevolgd door de hond. Dieren zijn erg gewild in huishoudens met kinderen, 71 procent van hen heeft een huisdier. Ook bij mensen met een lagere opleiding (65 procent) en bij arbeidsongeschikten (74 procent) ligt het huisdierbezit hoger dan gemiddeld. (bron: telegraaf)
Jep, iedere dag dierendag! Ze slapen niet bij ons in bed, wel een op een zondagochtend als ik ons bed ga verschonen. We hebben 3 langharige katten en al die haren, brrrr. "Normaal" zijn de slaapkamers not done voor de beesten, maar zo af en toe mag het wel eens
Moet er niet aan denken om onze hond in bed te hebben Ze snurkt en laat vreselijke ruften ale: Vind het sowieso enigzins onhygienisch, een beest in bed (hoewel, een beest in bed kan ook heel lekker zijn 8) ) Vind onze hond trouwens wel heel lief hoor! Ondanks dat ze snurkt en ruft..
Hier absoluut niet vroeger mocht de kat als het onweerde weleens bij mij op bed maar nu hebben we geen katten meer...
Kat slaapt elke nacht op bed, en de honden liggen er soms eens een uurtje als we sóchtends is een keer wat langer op bed liggen of als we bijvoorbeeld s 'middags s een uurtje liggen. Vind het Heerlijk.... Maar ben dan ook enorme dierengek
hier hebben de katten eigenlijk altijd bij ons op bed geslapen, tot mijn allergie te erg werd... maar ze slapen ook prima in hun mandjes. onze oudste kat mocht 6 jaar geleden zelfs op ons bed liggen tijdens de bevalling! gelukkig vond de vk dat toen ook prima!
Ik heb een klein hondje en twee katten 1 kat en hond slaapt bij me in bed en de andere kat slaapt liever alleen
Hier ligt de kat ook wel eens op bed. Maar ze komt ook niet buiten. Als ze wel buiten zou komen zou ik het niet willen hebben.
Bij ons slaapt elke nacht wel een hond in bed, het wisselt af welke, maar elke nacht wel 1. Nu hebben we naast het bed wel een hondenmand staan dus als we het warm krijgen of ze in de weg ligt sturen we haar de mand in. Ik heb een bull terrier en een kruising mechelaar. De kruising mechelaar slaapt zelfs bij ons onder de dekens.
Bij mij komt er echt geen huisdier in bed. Ik vind dat zo smerig. Ik wil niet wakker worden met haren in mijn mond ofzo. Een bed is voor mensen en niet voor dieren vind ik. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Onze katten mogen absoluut niet bij ons in de slaapkamer komen, en ook niet bij de kinderen in de kamer.... In ons vorige huis wel, totdat ik tot de ontdekking kwam dat onze katten onder de vlooien zaten, ieuwh ! (niet zo gek hoor, onze katten gingen wel eens bij de buren naar binnen door het kattenluikje en aangezien de buren zes katten, drie honden, vier konijnen en een geit (!) in huis hadden)
Hier slapen de katten alleen overdag in ons bed. s' morgens mogen ze er ook wel eens bij komen liggen. Maar 's nachts vind ik irritant, dan gaan ze over me heen lopen en irritant op mijn gezicht tikken enzo, dus dan moeten ze maar een ander bedje zoeken. De hond mag niet boven komen, die is te groot en verhaart teveel.
hier geen huisdieren maar me vriend had bij zijn moeder wel een kat nou echt waar als ik er sliep geen kat in bed... heel dat bed lag vol met hare dus ik ging altijd eerst bed verschonen ik ving het erg vies persoonlijk... al die haren terwijl je daar lekker fris in ligt te slapen niks voor mij
Onze hond slaapt ook bij ons op bed. Maar dat mocht ze al toen mijn man en ik nog niet samen waren. Mocht deze hond uit de tijd zijn en er komt ooit een nieuwe, dan krijgt hij/zij een hele mooie mand, en dan mag hij/zij lekker beneden slapen.
ik houd daar echt niet van! vooral niet als de dieren buiten komen. vind ik echt heel vies. maargoed, als de ander het gezellig vind met die beesten in bed, lekker doen