vanmiddag komt een vriendinnetje met haar kids een gezellig middagje bij ons. Nu willen we er iets gezelligs van maken, dus gaan we koekjes bakken/verzieren, spelletjes doen en als afsluiting een film kijken en de lekkere koekjes opeten! Maar nu zoek ik dus een leuke kinderfilm! 4-6 jaar! Dus meeste recente hebben ze wel gezien(rio, toy story, cars) het zijn 3 jongens, dus geen barbiefilm aub hahahahaha Dus...kom maar op met die leuke titels!
Mijn zoontje is 3,5 en helemaal weg van de Disney Classics. Op het moment zijn vooral Oliver en Co en Frank en Frey favoriet. Ikzelf vind ook bijna alle Disneyfilms wel leuk en geschikt voor die leeftijd. Peter Pan, Jungle Book, de Reddertjes, enz. Ik vind het echt nooit een traf om een filmpje mee te kijken met mijn zoon.
Rapunzel! Die is echt zo leuk he Ik heb m zelf ook al 2x gezien terwijl ik normaal nooit echt kapot ben van Disney films
iEP vinden ze hier erg leuk! maar dan de vraag of jongens die leuk vinden In oranje is idd ook erg leuk! Morrisson krijgt een zusje
Ratatouille is hier favoriet Vind het zelf ook een erg leuke film. Verder is Madagascar een graag geziene film