bataviastad aanrader of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 4 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    hallo, wij willen graag binnenkort dagje uit naar Batavia stad, even wat winkelen en daarna uit eten bij turks restaurant. Is het wel gezellig daar en is het duur?betaalbaar bedoel ik om wat broeken etc aan te schaffen?
     
  2. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dit is afhankelijk van hoe je er zelf in staat.
    Ik ben 1 keer daar geweest en kom er echt niet weer. Vond het verschrikkelijk.
    Misschien binnenkort toch maar weer is gaan...
    15 jaar geleden is best lang...
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik ben er nu een keer of 3 geweest en alhoewel ik het best leuk vond om er rond te lopen, heb ik er eigenlijk nog nooit wat gekocht. Vind de aanbiedingen niet zo goed, weinig maten beschikbaar en vind het zelf niet echt de moeite waard.
     
  4. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.791
    773
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik ben er een paar jaar geleden geweest....

    Outlet zeggen, dat idee had ik niet, kreeg niet de indruk dat ik daar goedkoper uit was als dat ik gewoon in de stad zou zijn eigenlijk. Dus ik zou zelf gewoon lekker ergens de stad in gaan. Zeker als je er lang voor zou moeten rijden...
     
  5. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Wij waren 2 weken geleden op zondag. Bleek er 1 of andere kortingsdag te zijn waarbij alle winkels nog eens 30% korting op de outlet prijzen gaven wat een hel qua drukte zeg. Ik ging puur voor de goosecraft winkel erheen en heb een nieuw leren jasje kunnen kopen voor €120 ipv €330 gewoon in de winkel dus vond het de moeite waard. Maar bijv. in de Nikkie en Nik&Nik en Michael Kors store vond ik de korting totaal niet noemenswaardig. Verder vond ik de korting bij Vingino en Retour erg leuk, maar het was wel allemaal collectie van vorig jaar dus die kortingen zijn dan ook wel normaal (zelfde bedragen als in de sale eind van het seizoen). En bij de Guess store vond ik de prijzen echt outlet waardig! Verder door de drukte geen winkel in geweest en heel snel weer naar huis gereden.
    Ik ben ook nog snel de nike store ingelopen en vond de prijzen wel heel erg leuk op fitness kleding maar daar stond een rij van minimaal 70 mensen met maar 3 kassa's dus toch maar de spullen laten hangen die ik eerst in mijn handen had om te kopen.

    Edit. Mijn zus koopt elk jaar bij de airforce store daar winterjassen voor haar dochters. Scheelt geloof ik 150 euro per jas op de normale winkelprijs en dat model veranderd al jaren niet (misschien net een knoopje of zakje anders) dat is dan ook wel de moeite waard.
     
  6. MissMolly

    MissMolly Lid

    15 jun 2018
    92
    61
    18
    Vrouw
    Ooit eens geweest, outlet nog steeds reteduur. Bij een Italiaans restaurant daar geweest, onwijs lang moeten wachten en slechte service. Ben er nooit meer heen geweest.
     
  7. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Mijn woonplaats, maar denk dat ik er maar 2x ben geweest. Mij te duur. Niet dat ons centrum leuk is ofzo, die is uitgestorven. Als je toch hier in de buurt wil shoppen zou ik nog eerder Almere Centrum aanraden
     
  8. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ik zei 2 weken geleden nog tegen mijn man als we hier om de hoek hadden gewoont had ik hier heel vaak gaan shoppen met deze prijzen :roflmao:
     
  9. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Haha zo zie je maar weer dat meningen flink kunnen verschillen. Is ook maar net wat voor kleding/merken je zoekt en normaal koopt denk ik. Ik ben niets zo bezig met merkkleding, dus vind het al snel veel te duur. Maar m'n broer komt er volgens mij nog net niet wekelijks
     
  10. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Man slaagt er altijd heel erg goed. Ook voor de kinderen komen we altijd wel met wat thuis. Ik eigenlijk heel weinig.

    Maar komen er niet vaak, denk 1x per jaar.
     
  11. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.156
    768
    113
    Hoi,

    Van welke merken of stijl houd je?

    Wij wonen in de buurt en komen er elk seizoen een keertje. Als je van merkkleding houdt en het budget ervoor hebt, is het leuk winkelen in de sale. Ik ga dan op een rustige dag en bedenk van te voren wat ik nodig heb. Bepaalde merken bevallen altijd goed. Op de bonnefooi winkelen werkt meestal minder goed (voor mij dan). Tussendoor lekker lunchen... word er wel blij van.
    Moet zeggen dat het soort mensen dat er komt wat saaier is (hou van mensen kijken, excentriekelingen vind ik geweldig, geef mij Amsterdam dan maar). Maar puur voor het slagingspercentage qua kleding zeg ik: top!
     
  12. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Nou het viel mij vooral op in de Nike store qua sportkleding dat ik dacht wauw ben een dief van mijn eigen portemonnee dat ik niet vaker hier heen ga. En een leer jasje dat ik kocht wat hier in de winkels voor 230 euro duurder hangt. Voor de rest niet veel winkels in geweest dus opgelet.
     
  13. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    We wonen om de hoek en gaan regelmatig. Voor zomer en winterjassen naar retour of vingino, slaag daar altijd. En voor winterschoenen en sportschoenen ook ideaal. Ik ga wel altijd op tijd. Rond 12 uur wordt het druk!!!!
     
    DQueen vindt dit leuk.
  14. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik vind het erg leuk daar! Mijn man houdt helemaal niet van winkelen maar daar gaat ie graag heen :)
    Denk dat t qua prijzen niet heel veel scheelt wanneer je normaal gesproken alleen in de sale koopt, of er moet idd extra korting gelden.
    Het gaat mij dan niet zozeer om de kortingen (al is t altijd leuk natuurlijk) maar ik vind de opzet daar ook gewoon erg gezellig met die huisjes enzo :)

    Roermond outlet vind ik wat dat betreft een stuk ongezelliger (en voor mij minder leuke merken).

    Rosada outlet ben ik nog nooit geweest, maar gezien dat net als Roermond een McArthurGlen is verwacht ik eigenlijk beetje als Roermond ook ;) misschien zit ik ernaast hoor. Gaan er binnenkort heen om eens te kijken hoe t daar is ;)

    Maar ik vind Bataviastad dus wel een aanrader :)
     
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.951
    15.255
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ooit 1x geweest maar nooit weer.
     
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    1 keer en nooit weer.
    Wij zijn daarna doorgereden naar amersfoort centrum.
     
  17. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Mijn man gaat regelmatig heen voor Ralph Lauren, is gek op hun polo’s, overhemden en chino’s en dat scheelt echt enorm hoor! Hij bespaart zo 600 euro per keer!
     
    DQueen vindt dit leuk.
  18. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier 1x geweest, nooit weer.
     
  19. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Je moet echt normaal al van de merken kopen die ze daar verkopen, anders ga je het zeker niet de moeite vinden..
    Denk aan Tommy, Björn Borg, Vingino, Nikkie.
    Qua sfeer en eetgelegenheden zou ik wel leukere steden weten.
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik koop wel vaak Tommy, Nikkie en vooral Nik en Nik, maar ik vind de online aanbiedingen voordeliger en bovendien hebben ze dan vaak meer keus/maten.
     

Deel Deze Pagina