Ik heb bij de Kwantum 2 items (totaal €90) gekocht die ik graag wil ruilen. In de winkel twijfelde ik al dus dacht nog dat ik de bon goed moest bewaren...we zijn net verhuisd dus het is hier een zooi en nog weinig heeft een vaste plek. Kortom bon kwijt . Heb wel de pintransactie, bij de gamma kun je dan toch ruilen. Zou dat bij de Kwantum ook zijn? Weet iemand dat toevallig?
Ja hoor, gewoon de pintransactie tonen https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/kassabon-kwijt
Even naar het filiaal bellen waar je het hebt gekocht. Ik heb al wel eens bij de kwantum iets geruild zonder bonnetje. Heb toen wel van te voren even gebeld, toen ik aankwam waren ze al op de hoogte. En was het zo geregeld!
Thnx ze gaan om 12 uur open dus dan ga ik meteen even bellen. Zou heel fijn zijn als ik het kan ruilen (en als ik kan stoppen met zoeken, heb zelfs de prullenbak doorzocht )
Even bellen naar de kwantum is altijd wel een uitdaging hahha hier duurde dat een eeuwigheid omdat je niet direct naar het filiaal kan bellen. Met een klacht, zonder bon heb ik gemaild. Ze hadden alles uitgeprint en gemaild en kon het kleed zonder problemen omruilen!