Ik ga eind deze maand met m'n moeder shoppen bij Bataviastad. We moeten er ver voor reizen dus vroeg me af of dit wel iets is waar je je de hele dag kunt vermaken? En zo niet, is er nog een stad in de buurt waar we daarnaast nog leuk zouden kunnen gaan winkelen?
Het ligt er een beetje aan waar je van houdt, maar over het algemeen kan ik me er wel een paar uur vermaken hoor . En anders kan je altijd nog naar Almere gaan, daar is het ook leuk winkelen, Lelystad zelf ken ik niet.
Ik vind het ook leuk, in sommige winkels hangt wel heel oude/ foute collectie, maar ook veel winkels met leuke kleding. En voor je kindje is tumble n dry heel erg leuk!!
Haha, ja daar ga ik inderdaad voornamelijk voor! Heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 8 maand en hoopte daar hun voorjaarscollectie in te kunnen slaan (ben echt een Tumble fan!) Fijn te horen dat jullie enthousiast zijn over Bataviastad. Ik hoorde namelijk gemengde verhalen, dus vandaar dat ik het hier nog even check.
Ik ben er pas ook nog geweest (kom er meestal alleen in de sale juli/december), maar ik vind het wel leuk hoor. Zeker als je van merken houdt kun je er goed slagen. Houdt er wel rekening mee dat je vaak de collectie van vorig jaar treft. Ik ben er nooit een hele dag, maar een paar uurtjes. Ik sla een heleboel winkels over waar ik toch nooit wat zou kopen. Maar er zit een la place en daar kun je lekker zitten met uitzicht over het water. Is een lekker plekje. Lelystad heeft zelf ook wel een leuk centrum hoor en er zit ook nog een woonboulevard Palazzo met een intratuin, ook leuk.
ligt er ook aan welke maat je hebt, ik heb maat 52 dus voor kleding hoef ik daar echt niet naar toe te gaan. Heb tot nu toe nog geen winkel daar gezien met een grote maten collectie erbij. De kinderen hier vinden de kleren van tom tailor (hebben een aparte kinderkleding winkel daar) heel leuk. Ook Vingino heeft daar een winkel.