De titel zegt het al,ik mis het zwanger zijn best wel erg...ik ben super gelukkig met Sophie,het is een heerlijk meisje! Maar ik had niet verwacht dat ik het zwanger zijn zou missen,ik heb ook niet een super zwangerschap gehad,tot 20 weken,heel veel overgeven,vanaf week 28 voor de helft in de ziektewet vanwege bandenpijn,de bevalling heeft ook 3 dagen geduurd,en uit eindelijk is ze met de vacuumpomp gehaald,ze was ook 9 pond Maar ik vind het zo byzonder een kleintje in je buik,en die schopjes! ben ik nou de einge of hebben meer meiden hier last van? Ik zie ook zoveel zwangere vrouwen...dat ik soms denk had ik nog maar zo buik...( komt ook vast nog wel een tweede hier ( als het mag lukken...) Groetjes,
Nee hoor je bent niet de enigste Dat gevoel wat je voelt is gewoon heel speciaal, de eerste schopjes en vladdertjes ... Zo speciaal... Voor mij zit er geen zwangerschap meer in 3 Meiden is mooi zat Maar als je er ooit weer voor gaat, kan je niet wachten tot je dat bekende gevoel weer voelt
Ik heb het zwanger zijn nog geen minuut gemist! En ik heb toch echt een superzwangerschap gehad, maar ik vind een kind in het echt leuker, haha.
ik mis die schopjes en die aanwezigheid ook, zo lekker saampjes op de bank een film kijken met mijn handen op mijn buik, echt elke film was leuk! maar om het zwanger zijn weer zwanger worden nee... misschien in de toekomst omdat drie kindjes wel een wens van me is...
Same here... Ik mis het zwanger zijn ook, en ik ben nog maar net bevallen van onze dochter Sanne. Vond het heerlijk om zwanger te zijn, lekker contact maken met je kleine enz enz. Maar geniet nu ook vol op hoor van mijn kleine schat
heey toet ja ik mis het ook ontzettend! het intieme gevoel van de schopjes en beweginkjes dat alleen jij de hele tijd kan voelen.lekker over de buik wrijven. en idd als ik andere vrouwen zie lopen die zwanger zijn wil ik het ook wel weer. nog maar even geduld hebben eerst genieten van deze mooie meid. liefs rianne
ik herken het gevoel.. ik mis het ook heel erg.. vooral als ik andere zie met een dikke buik.. en die trapjes.. en ze hik.. hihi ik mis het getrap in mijn ribben zelfs... hahaha maarja.. voorlopig nog heeeeeeel veel genieten van daisy en dan zien we wel verder
Ja ik mis het ook hoor. Al moet ik zeggen dat het wel minder wordt nu ik mijn 'normale'leven weer redelijk opgepakt heb. Maar ik heb het ook echt ontzettend gemist.
Het zwanger zijn mis ik absoluut niet! 't Enige wat ik daaraan leuk vond was het getrappel én de nieuwsgierigheid! Ik heb er nu 2, zou er graag meer willen maar weet nog niet of ik daar voor ga. 't Duurt zo lang, dat zwanger zijn! En bevallen is ook al niet mijn hobby!
Ik mis het helemaal niet.. Nou ja ben wel weer zwanger maar van mij mochten we dat overslaan.. Ik was net bevallen van Eliza en zat er een meid naast mij die zat te huilen omdat ze gaar buik miste.. was dus ook net bevallen, ik kon er met mijn verstand niet bij.. Ik was blij dat ik het kwijt was.. En nu ook, ik wil heel graag een 2e kindje, maar vind het zwangerzijn verschrikkelijk!
ik mis het ook hoor! al heel lang. sinds marly 2 maanden was kriebelde het al heel erg bij me, maar ik wil eerst van dit lievertje genieten....de keus voor een tweede komt er echt wel.....volgend jaar willen we het weer gaan proberen. maar het gevoel is heeeeel herkenbaar! Mejon
hier nog eentje die het zwanger zijn mist! als ik nu in mijn zij prik dan verdwijnt heel mijn vinger in m'n vel ipv dat er een voetje aan het terug trappen is
Ik had dat niet zo toen ik nog maar pas bevallen was. Het begint nu een beetje te komen, maar nog niet zo erg dat ik denk, kom op we gaan er al voor. Het zwanger zijn zelf vond ik niet echt zo super geweldig hoor. Ik had een model zwangerschap dat wel, niks aan de hand, geen misselijkheid, geen kotsen, geen harde buiken, helemaal geen klachten eigenlijk. Mag ik echt mee in mijn handjes knijpen ik weet het, maar al die aandacht, bah! Mensen die 100 keer per week vragen hoe het met je gaat, en hoe je je voelt. Goed bedoeld hoor, maar bah! Hou er helemaal niet van. En dat je lijf zo veranderd, ik voelde me net een opgeblazen varken. (haha) Ik ben ook te vroeg bevallen (5 weken) en mijn bevalling kwam echt als een grote verrassing, heb weinig vd ontsluitings weeen gevoeld, maar de rest vd bevalling ging erg rap (alles bij elkaar binnen 3 uur) en daarom erg verwarrend en een grote shock allemaal. Voor ik het besefte lag ik in een ziekenhuisbed, en mijn buik was voledig weg, kindje in de couveuse niet bij mij... Nou ja jullie lezen het al....een hele vage bevalling. Achteraf middels een inwendige echo blijk ik een dubbele baarmoeder te hebben, waardoor ons zoontje te vroeg kwam. Voor een evt. volgende zwangerschap wordt het allemaal extra spannend Aangezien ik weer veel kans heb op een vroeg geboorte. Daar zie ik wel tegenop, tegelijkertijd lijkt het me ook wel weer spannend. wat zal er gebeuren, weer te vroeg (80%kans) Zelfs nog eerder dan 35 weken?! Allemaal nog een groot vraagteken..... maar nu al weer zwanger, en het zwanger zijn en bevallen missen? Nee niet echt! Er zal ooit wel een 2e komen, als dit ons gegund is, maar de tijd zal het leren!
na de bevalling van mijn zoontje voelde ik me ook echt leeg en dacht ik eigenlijk gelijk al aan een tweede. Ik schaamde me er best voor want ik had net een kindje gekregen. Na 18 maanden kwam mijn kleine meissie ter wereld en ik miste het zwanger zijn geen moment. Geen haar op mijn hoofd die er nog aan denkt om weer zwanger te zijn. Gek he, ik ben heel voldaan.