bavallings koffer/tas

Discussion in 'De bevalling' started by PoesLief, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind zo'n zaal ook wel wat hebben hoor, ik moest 3 dagen blijven en onze kindjes lagen op de kinderafdeling en we hadden best steun aan elkaar *beetje kleppen, de een helpt de ander, soms even een schouder om te huilen als je je kindje op het beeldscherpje ziet liggen en je wilt er graag heen*

En wat zijn nou een paar dagen op een mensenleven? en je man ofg vriend mag er gewoon steeds bijzijn hoor (alleen tijdens slaapuren niet maar dat mag ook niet als je alleen ligt is ook verplicht even rust) beetje arrogante houdingen zie ik hier voorbij komen... kan toch ook heel leuk zijn? ligt helemaal aan je eigen instelling (en ja een trut heb je vast wel eens erbij liggen maarja that's life)

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik denk dat je gewoon alle opties open moet houden. Ik ging bij Demelza voor een natuurlijke bevalling zonder pijnstilling... thuis.
    En het werd een bevalling met alle toeters en bellen en het eindigde met een keizersnede.

En dat je met meerdere op een kamer ligt, dat valt dan in het ziekenhuis nog te bespreken. Als het rustig is kan je vast wel alleen op een kamertje, als het druk is, dan natuurlijk niet. Maar met een gewone bevalling ben je zo weer thuis!

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb erin zitten:

Pyama om in te bevallen (lang shirt met knopen), pantoffels, warmtekruik, sokken, druivensuiker, tandenborstel, borstel, tandpasta, shampoo, creme, vaseline, labelo, zeep, badjas, energiedrankje, ondergoed, opkikkertjes, trouwboekje, fototoestel, camera, verzekeringspapieren, lader + telefoon, kleding voor de kleine en kleding voor mij.

4. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Wat ik heb gemist tijdens ons nachtje ziekenhuis was aambeienzalf.... :rolleyes:

Share This Page