ohw zo hihi, ja soms weet je het maar niet bij jou . Als je er toch 10 gaat halen stuur je er maar eentje op
whaha, tja als ik dat geweten had had ik er van het weekend alvast wat ingekocht . Was toch in de buurt
Ik had je zelfs tegen kunnen komen Dan had ik wel raar staan te kijken (als ik mika al herkent had, zonder zn kippen pak)
nou denk niet dat je mika herkend had want die was niet mee . Wij waren rond 4 uur ongeveer in het centrum .
ik dacht dat ze strak zaten. zag gister op het neiuws 2 meiden er mee lopen en daar zat hij echt strak bij (misschien te kleine maat haha) toen dacht ik ik ga daar niet in lopen dan zie je elk vetrolletje
Het zit ook vreselijk strak.. Ik zag gister een meid in zo'n jurkje nou echt je zag werkelijk alles met der flubber ass...
Heb hem net gehaald bij de Super de Boer verder was hij overal uitverkocht! Ga hem zo even passen Hij ziet er leuk uit!
Ik wil hem ook! Maar drink geen bier en de prijzen op mp vind ik echt te erg! Er wordt soms al meer dan 50 op geboden!! Ik ga er nog eens over nadenken.....
Het is 10 euro en dan heb je dat jurkje en 8 blikjes bier! Neem aan dat je wel mannen in je omgeving hebt die bier lusten dan komt het heus wel op!
bij de slijter (mitra)heb ik zelf een pakket gevonden met 8 blikken bier en het jurkje. koste met 12,50. had ook al op markplaats gekeken maar de prijzen beginnen bij 20,- zonder bier. wij drinken geen bier dus dat gaat naar de visite