kan iemand mij aljeblief vertellen waar ik baby pyamatjes en eigenlijk het liefst nachthemdjes kan kopen (meisje heeft het snel warm) in maat 68? ben al geweest bij zeeman en hema en prenatal maar is vaak pas vanaf maat 74 of echt van die dikke pyamas. ik moet gewoon een luchtig dingeteje voor de zomer. pas geleden had appie heijn een aanbieding in maat 68 maar daar was er toen ook nog maar 1 van. nu ligt ze als haar pyamatje vies is vaak in een gewoon shirtje maar wil gewoon leuke nachthemdjes voor me kleintje. iemand enig idee???
Bij Lief! hebben ze dunne pyjamaatjes maar die zijn wel aan de prijs (en lief valt erg klein) Zeeman,Wibra,Hema,prenatal en al dat soort winkels eigenlijk.
In 68 ? Ik kon ze ook alleen maar vinden in maat 74.. heb er nu 1 in 74 gekocht bij de hema, maar dat is nog echt te groot voor m'n dochter (die momenteel langzaam van 68 naar 74 gaat) .
h&m heeft ze ook... Ik heb ze al gehad en heb ze van: h&m (zijn erg fijn), lief (vind ik niet zo fijn, want die broekjes zijn heel raar), kruidvat (vallen groot, maar vind ze erg prettig), zeeman (vallen NOG groter) en de V&D (nog niet aan gehad)! Mijn dochter heeft het ook snel warm, dus leg haar zonder pyama in bed, dus (lange) mouwen romper, zomerslaapzak, lakentje, dekentje! En die deken en laken trapt ze van d'r af!