Esmee was vandaag anders dan anders, zo heb ik haar nog nooit meegemaakt. Ze is een moeilijke slaper en slaapt alleen in haar badje, niet in de auto, buggy of op schoot. Vanmiddag was ze vanaf een uur of 2 erg moe, ze had wel een uur geslapen net zoals altijd. Ik zat met haar op de bank en ze ging zo een half uur slapen, daarna sliep ze een half uur in de auto, eten ging daarna wel goed en daarna op de bank weer geslapen. In bad wilde ze niet met als gevolg dat ze al om 18:10 uur met een flesje melk in bed lag. Toen ging ze ook zo slapen, maar nu wordt ze om de 10 minuten wakker en dan huilt ze. Ze heeft net wel een zetpilletje gehad en ze had volgens mij geen koorts... wat zou dit kunnen zijn?
Kiezen? bij een baby van 5 weken? Ik denk een sprongetje! Ken je oei ik groei? Daar staat alles in! Het eerste sprongetje is bij 5 weken, dus het zou precies kunnen kloppen!
Ja ze is bijna 16 maanden.. Ze is nu redelijk rustig en ik hoop dat ze dat ook blijft vannacht, moet morgen om 7 uur op mijn werk zijn! Ik hoop dat ze morgen weer de oude is, anders blijf ik lekker thuis met haar, anders had ik 's middags namelijk nog een verjaardag...
ten eerste gefelciteerd gaaf joh. daan en esmee schelen al niet veel nu weer niet Maar ik denk dat het ook DE sprong is. Krijgt ze geen kiesjes of andere tandjes bij daan is daar de afgelopen tijd ook vervelend van geweest
Gisteren was ze weer heel suf en afwezig, ze had 39.2 koorts, na een paracetamolletje ging het wel weer en ben wel naar de verjaardag geweest en daar heeft ze lekker gespeeld in het gras en vandaag was het zo goed als over.... Esmee is nog nooit ziek geweest, vandaar dat ik me meteen zorgen maak! Ze had denk ik gewoon koorts, maar dat suffe vond ik zo eng!