jeetje wat een rotsituatie. Maar wat ik niet snap, ze hebben je e-mail account geblokkeerd oid? volgens mij mag dat helemaal niet eens.
Zo net terug van mn eigen ARBOarts en eindelijk iemand die wel begrijpt dat stress niet goed is voor de baby. 17 februari een vervolgafspraak en tot die tijd iig niet werken. Een pak van mn hart. Daarna wordt bekeken hoe en wat het gesprek met mijn "ik wil geen zwangere vrouwen als werknemer" bazin ingezet en gepland wordt.
Wat een verhaal zeg! Onvoorstelbaar dat notabene een vrouw zo kan reageren! Dat gesprek met je bazin, gaat daar iemand mee naartoe? Je arbo-arts of iemand van de bond ofzo, iemand die de zaak van een objectieve kant kan bekijken... Het lijkt me in jouw situatie niet zo verstandig om alleen de confrontatie aan te gaan, kost je veel te veel stress! En als je iemand bij je hebt voel je je misschien wel zekerder van je zaak. Heel veel sterkte en succes!
volgens mij is het nodig dat er maar 1 over geplaats moet worden!! en dat ben jij niet maar je bazin.. sterkte meid!!
Ik zou eerst willen weten wat ik gedaan had, en dan pas excuus maken (als het terrecht is) Als je dan toch op die tour gaat, waarom biedt dat mens haar excuus niet aan? het is jou privéleven. Ze durft wel..
Waarvoor moet jij je excuus eigenlijk aanbieden? Je hebt je bazin geschoffeerd? Dit omdat je hebt aangegeven dat je haar opmerking 'ga je het houden?' nogal vervelend hebt gevonden? Wie schoffeert wie nou eigenlijk... Sterkte! Hopelijk komen jullie er op den duur uit! -x- K