Hetis druk, beetje leuk en voor mij nooit meer, al die idioten die niet kijken waar ze lopen met der karretjes ommaar een gratis iets te pakken te krijgen..
Ik heb 1 keer een poging gedaan, ik was op de 9 maandenbeurs geweest en dacht ook even daar te gaan kijken maar bij de aanblik van al die mensen ben ik meteen weer omgekeerd maar het schijnt wel grappig te zijn
ik ben 2 of 3 keer geweest weet het eigenlijk nieet meer zo goed Maar ik vond het super leuk. Wij hadden meestal geluk kwa drukte. We bleven dan ook echt tot het eind want dan zijn de meeste mensen al weg
ja het is ontzettend druk, mensen doen zeer veel moeite voor de gratis dingen idd echt af en toe te gek voor woorden.. en als je het niet erg vind dat je tenen af en toe geplet worden door een karretje is het zeer grappig. ik ga ook weer dit jaar alleen niet meer met de auto want dat vond ik wel te gek worden. eerst moet 1.5 uur in de file om een plaats te bemachtigen die kost je nog eens gemiddeld 15 euro en zodra je naar huis wil dan verwacht ook nog maar 2 uur file niks voor mij pak de trein wel dit jaar.. ooh en als je gaat zou zo een tas op wieletjes mee nemen want je krjgt veel of je krijgt het spot goeiekoop
Ik vind het wel erg leuk...meestal valt de drukte mee, vooral tijdens de avondopeningen, en vind het altijd een gezellig dagje weg..dit jaar ga ik iniedergeval naar de 9maandenbeurs, hhb even kijken of ik het volhoud
Eens en nooit meer afgelopen jaar geweest maar jonguh jonguh wat een drukte niet normaal meer!! we hebben 2 uurtjes rond gelopen en waren het toen al zat!!